Найближчим часом Міністерство інфраструктури
запланувало експериментальну проводку судна з осадкою 17 метрів у порту «Южний».
«Одночасно це означає: по-перше, один з українських
портів - придатний для проходження суден практично усіх класів, а по-друге, себе
виправдала основна суть портової реформи – концентрація коштів і спрямування
певного ресурсу на один потужний проект», - зазначив перший заступник Міністра
інфраструктури Олександр Малін.
Наразі виконаних робіт достатньо, щоб основний
суднохідний канал акваторії приймав судна із осадкою 18 метрів.
Крім того, Мінінфраструктури
планує розвивати у форматі державно-приватного партнерства мережу залізниць, що
безпосередньо обслуговують порт «Южний».
«Реалізація цього проекту передбачається коштом
компаній, які здійснюють стивідорну діяльність у
порту «Южний». З цією метою з групою компаній буде
підписано меморандум, текст якого зараз опрацьовується», - сказав перший заступник Міністра інфраструктури.
Олександр Малін зауважив,
що реформа портової галузі триває, й основна її мета – забезпечити абсолютно
рівноправний конкурентний доступ для всіх інвесторів, які хочуть розвивати
логістичні підприємства в українських портах. При цьому розглядаються усі
можливі форми державно-приватного партнерства, а не лише концесія.