• In English
  • Надійна робота "гарячої лінії" - це шлях до подолання корупції та зловживань у сфері земельних відносин
    опубліковано 30 травня 2014 року о 18:56

    Голова Держземагентства України Сергій Рудик під час робочої поїздки до Чернівецької області на нараді з керівниками територіальних органів Держземагентства та державних підприємств, що належать до сфери його управління, наголосив, що запровадження “гарячої лінії” підвищить рівень довіри громадян до влади та змінить звичний стереотип адміністрування на користь простої людини.

    “Гаряча лінія” стане одним із інструментів боротьби з корупцією та бюрократією, непрофесіоналізмом та байдужістю, з якими стикаються мешканці регіонів при зверненні до територіальних органів Держземагентства. Чи на своєму місці керівник територіального органу земельних ресурсів, ми зможемо дізнатися за результатами розгляду звернень, що надходитимуть на “гарячу лінію”, – підкреслив очільник земельного відомства.

    На кожне звернення оператори заповнюватимуть реєстраційну електронну картку. Доручення щодо реагування на скарги та вимоги громадян керівник земельного відомства даватиме і контролюватиме їх виконання особисто.

    “Надійна робота “гарячої лінії” – це шлях до подолання корупції та зловживань у сфері земельних відносин, джерело отримання правдивої інформації та елемент контролю за роботою багатотисячного колективу земельного відомства”, – повідомив Сергій Рудик.

    На брифінгу Сергій Рудик дав вичерпні відповіді на численні запитання представників ЗМІ. Очільник Держземагентства зупинився, зокрема, на проблемних для області питаннях земельних відносин, проаналізував шляхи їх вирішення, перспективи подальшого розвитку земельної реформи на Буковині.