• In English
  • Адміністрація морських портів ініціює зміни у процедурі проведення днопоглиблювальних робіт
    опубліковано 28 травня 2014 року о 10:53

    Адміністрація морських портів України ініціює технічні і нормативні зміни у проведенні днопоглиблювальних робіт. Про це в ході панельної дискусії в рамках Міжнародного транспортного тижня в Одесі повідомив перший заступник голови АМПУ Юрій Васьков.

    За його словами, нинішня процедура приведення у портах глибин до паспортних характеристик у багатьох випадках є недосконалою, економічно невигідною, а проходження технічних регламентів триває по півроку.

    «Щоб підтримувати паспортні глибини у кожному порту, треба розробити технічну документацію, оцінити вплив на навколишнє середовище, отримати дозвіл від місцевої влади та від органу земельних ресурсів. Потім Держрибагенство та Мінприроди. Кожна процедура займає мінімум 6 місяців щороку. І все це, щоб виконувати функцію по забезпеченню безпеки судноплавства», - сказав Юрій Васьков.

    До того ж днопоглиблювальні роботи через недосконалість технології та віддаленість звалищ ґрунту досить дорогі, а відтак по окремих портах зібраних за весь рік портових зборів не вистачає на їх приведення до паспортних параметрів. «Тому ми працюємо щоб змінювати і скорочувати собівартість днопоглиблювальних робіт. А також запровадити переробку ґрунту для подальшого продажу, щоб отримувати додатковий прибуток», - зазначив перший заступник голови АМПУ.

    Стосовно утилізації ґрунтів вивчається світовий досвід та технології. За словами Юрія Васькова, щоб запровадити таку практику в українських портах треба змінити багато нормативних документів, на що може піти до двох років.