Українські
авіакомпанії виконуватимуть польоти за новими напрямками, зокрема й у період
літньої навігації. Комісія з формування та реалізації
державної політики щодо експлуатації повітряних ліній надала право вітчизняним
авіаперевізникам з 30 березня по 26 жовтня 2014 року виконувати чартерні рейси
до курортів Туреччини: «Авіалініям Харкова» - із Запоріжжя до Анталії та з
Києва до Бодрума, «Розі Вітрів» - із Донецька та Запоріжжя до Анталії і зі
Львова до Даламана.
Також надано
права на виконання міжнародних регулярних авіарейсів. Компанії «Міжнародні
авіалінії України» дозволено експлуатувати напрямок з Одеси до Барселони
(Іспанія) та з Харкова до Ларнаки (Кіпр). Перевізник «Дніпроавіа» отримав право
здійснювати польоти з Києва до Вільнюса (Литва), Риги (Латвія), Ростова-на-Дону
(Росія) та з Дніпропетровська до Кутаїсі (Грузія). «Візз Ейр Україна»
виконуватиме рейси з Києва до Неаполя (Італія), «Браво» - з Києва до Амману
(Йорданія), Багдаду (Ірак) та Дамаску (Сирія). «Авіалінії Харкова»
перевозитимуть пасажирів з Києва, Донецька та Харкова до Монастіру (Туніс), а
також з Харкова до Барселони (Іспанія) та Ларнаки (Кіпр).
По Україні право
на регулярні рейси - з Києва до Харкова – надано компанії «Дніпроавіа».
Крім того,
Комісією, за заявами перевізників, анульовано низку прав на експлуатацію
повітряних ліній авіакомпаній «Дніпроавіа», «Візз Ейр Україна», «ЮТейр
Україна», «Роза Вітрів» та «Ян Еір».
Відповідні
рішення Комісії затверджено наказом Міністерства інфраструктури від 22 квітня 2014
року №188.
Нагадаємо, право
на виконання авіарейсів перевізникам, за результатами розгляду відповідних
заяв, надає Комісія з формування та реалізації державної політики щодо
експлуатації повітряних ліній, до складу якої входять представники Міністерства
інфраструктури та Державної авіаційної служби.
Порядок надання і анулювання прав на експлуатацію повітряних ліній,
затверджений наказом Міністерства інфраструктури від 23.04.2013 №245, набрав
чинності 31 травня 2013 року. Цим Порядком встановлено єдиний чіткий механізм
допуску авіаперевізників до конкретних повітряних ліній, вимоги до їх
експлуатації та обмеження прав, якщо перевізник не виконує взяті на себе
обов’язки. Порядок розроблено у відповідності до Повітряного кодексу України та
стандартів і рекомендованої практики Міжнародної організації цивільної авіації
(ІКАО).