Антимонопольний комітет України надав рекомендації основним торговельним мережам
За даними моніторингу
споживчих цін у торговельних мережах
При цьому
Так, зокрема, в період з 1 січня по 16 квітня цього року при зростанні оптово-відпускних цін на цукор на 19,6% роздрібні ціни зросли більш ніж на 29%.
Те ж саме стосується ринку цибулі, де зростання оптово-відпускних цін на 18,4% призвело до підвищення роздрібних цін на 37,4% і картоплі – на 25,5 і на 40,1% відповідно. Аналогічна ситуація спостерігається на ринку молока (зростання відповідно на 1,9 і 3%).
Водночас, незважаючи на зниження оптово-відпускних цін на курятину на 2,9%, роздрібні ціни мали тенденцію до зниження лише на 0,5%.
Крім того, на деякі товари, разом зі зменшенням оптово-відпускних цін, спостерігається підвищення роздрібних цін (це стосується житньо-пшеничного хліба та м'яса яловичини).
Отже
У зв’язку з цим, Антимонопольний комітет України для забезпечення стабільної цінової ситуації та зменшення негативних наслідків коливання цін, а також з метою запобігання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, надав рекомендації ТОВ «ПАККО-Холдинг», ТОВ «Адвентіс», ТОВ «Бімаркет», ТОВ «Фоззі-Фуд», ПрАТ «Ікс 5 Рітейл Груп Україна», ТОВ «Край-2», ТОВ «Новус Україна», ДП «Фуршет Центр», ДП «Фуршет Регіон», ПІІ «Білла Україна», ТОВ «Спар-центр», ТОВ «АТБ-маркет», ТОВ «Ашан Україна Гіпермаркет», TOB «ЕКО», ТОВ «Метро Кеш енд Керрі-Україна», ТОВ «Фудмаркет», ТОВ «Фора», ТОВ «Торговий дім «Амстор» вжити заходи щодо недопущення необґрунтованого підвищення роздрібних цін на продовольчі товари.
Про результати розгляду рекомендацій зазначені суб’єкти господарювання зобов’язані повідомити Антимонопольний комітет України у десятиденний термін.