• In English
  • М. Бурбак: Мініфраструктури дотримуватиметься відкритості по всіх інвестиційних проектах
    опубліковано 25 квітня 2014 року о 17:08

    Завдання Мініфраструктури - залучити якомога більше інвестицій у галузь і максимально швидко впроваджувати їх у життя. На цьому під час виступу на засіданні Весняного ділового форуму у Львові наголосив Міністр інфраструктури України Максим Бурбак.

    «Глобальне завдання Міністерства - у сфері інвестицій.Держава зацікавлена в інвестиціях і вона гарантуватиме їх захист», - наголосив Міністр. Він підкреслив, що на шляху до цього Верховна Рада вже зробила низку найважливіших кроків: прийнято закони про державні закупівлі, про відновлення довіри до судової системи тощо.

    Максим Бурбак зазначив, що інвестори вже висловлюють готовність до співпраці. «У Світового банку та ЄБРР є довіра до того, що ми плануємо робити. Тому відновлюється фінансування доріг. На жаль, вони не розглядають маленькі міста, їм цікавіші сполучення з містами-мільйонниками, адже зрозуміло, що ці проекти швидше окупляться. Тож будівництво дороги Київ-Харків-Довжанський, під’їзди до Києва, кільцевої навколо столиці фінансуватимуться Світовим банком», - сказав Міністр, додавши, що через нестачу коштів і значний тягар кредитного портфелю поки що не вдасться відмовитися від ямкового ремонту.«Ямковий ремонт називають  найбільшою корупційною можливістю по виводу грошей, але ми подібних схем не допустимо. Будемо контролювати за допомогою громадських організацій, правоохоронних органів», -  розповів Максим Бурбак.

    Також Міністр висловив сподівання, що підписання5 червня Угоди про Спільний авіаційний простір з країнами Євросоюзу сприятиме успішній діяльності Львівського аеропорту.«Попри всю критику від профспілок маємо доручення на підписання цієї угоди. У вітчизняних авіакомпаній є рік на пристосування. Лоукости повинні заходити на ринок, бо 46 млн. громадян, заслуговують на зручні та недорогі авіаперельоти. Ціни мають бути врегульовані ринковими відносинами. Якщо треба захищати нашого перевізника – будемо захищати, але за рахунок знижки аеропортових зборів, все інше - на ринкових умовах», - зазначив він.

    Крім того, Міністерство інфраструктури зацікавлене у розвитку залізничного сполучення з Європою. «Євроколія» – цікавий проект. Найближчим часом зустрічатимемось із міністрами транспорту ЄС для обговорення початку фінансування проекту», - зауважив Максим Бурбак.

    Він зазначив, що Мінінфраструктури активно виступає за розвиток державно-приватного партнерства з метою залучення інвестицій.

    «Органи влади і приватний бізнес зможуть виробити ту модель державно-приватного співробітництва для того, щоб максимально використати транзитну модель України. Зауважу, Львову дуже пощастило у цьому, бо він знаходиться біля кордону з ЄС і багатьох держав. Тому я впевнений, що Львів приречений стати столицею усіх транспортних коридорів, які заходитимуть з Європи до України. З нашого боку буде повна співпраця, Мініфраструктури дотримуватиметься відкритостіпо всіх проектах, щоб максимально швидко їх впроваджувати у життя», - резюмував Максим Бурбак.

    У ході робочого візиту до Львова Міністр інфраструктури, окрім Весняного ділового форуму, ознайомився з роботою місцевої пошти, відвідав Львівський локомотиворемонтний завод та аеропорт ім. Данила Галицького.

     

    Довідка по проекту «Євроколія»

    Пропозиція проекту «Євроколія» розглядалась останні 5-6 років на рівні Європейської комісії, міжнародних фінансових організацій, уряду Республіки Польща.

    Метою проекту є будівництво колії європейського зразка 1435 мм від Львова до польського кордону (Перемишль), довжиною 80-86 км. Завдяки цьому проекту стане можлива реалізація швидкісного залізничного сполучення західної столиці України з країною Євросоюзу, що значно підвищить транзитний та туристичний потенціал держави.

    Наразі проект потребує техніко-економічного обґрунтування.