• In English
  • План надходжень від реклами у І кварталі 2014 року виконано майже на 150%
    опубліковано 02 квітня 2014 року о 13:10

    Із січня до березня 2014 року бюджет столиці отримав від розміщення реклами 36 982 268 грн. У тому числі, від зовнішньої реклами надійшло 31 693 893 грн., а від реклами на транспорті – 5 288 374 грн. Плановий показник надходжень за перший квартал виконано на 149,1%.

    За березень 2014 року бюджет Києва отримав від розміщення реклами 13 989 689 грн. (що складає 155,4% від плану). Зовнішня реклама принесла столиці 12 173 856 грн., а реклама на транспорті – 1 805 833 грн.

    Нагадаємо, з 1 січня 2014 року в Києві діють нові тарифи на розміщення рекламних конструкцій. У середньому тарифи збільшено на 20%. За прогнозом, нові тарифи дозволять підвищити надходження до бюджету столиці від розміщення реклами приблизно до 150 млн. грн.

    Обсяг коштів, що отримує столиця в якості плати за користування місцями для реклами, за останні три роки збільшився в рази – з 20 млн. грн. в 2010 році до 133,5 млн. грн. у 2013 році (у тому числі від розміщення зовнішньої реклами до бюджету надійшло 120 млн. грн., а від реклами на транспорті – 13,5 млн. грн.).

     

    *Згідно з показниками головного фінансового управління Київської міської державної адміністрації.