Із січня
до березня 2014 року бюджет столиці отримав від розміщення реклами 36
982 268 грн. У тому числі, від зовнішньої реклами надійшло 31 693 893
грн., а від реклами на транспорті – 5 288 374 грн. Плановий показник
надходжень за перший квартал виконано на 149,1%.
За
березень 2014 року бюджет Києва отримав від розміщення реклами 13 989 689 грн.
(що складає 155,4% від плану). Зовнішня
реклама принесла столиці 12
173 856 грн., а реклама на транспорті – 1 805 833 грн.
Нагадаємо,
з 1 січня 2014 року в Києві діють нові тарифи на розміщення рекламних
конструкцій. У середньому тарифи збільшено на 20%. За прогнозом, нові тарифи
дозволять підвищити надходження до бюджету столиці від розміщення реклами
приблизно до 150 млн. грн.
Обсяг
коштів, що отримує столиця в якості плати за користування місцями для реклами,
за останні три роки збільшився в рази – з 20 млн. грн. в 2010 році до
133,5 млн. грн. у 2013 році (у тому числі від розміщення зовнішньої реклами до
бюджету надійшло 120 млн. грн., а від реклами на транспорті – 13,5 млн. грн.).
*Згідно з показниками головного
фінансового управління Київської міської державної адміністрації.