• In English
  • Мініфраструктури готує зміни до законодавства з легалізації ринку перевезень на таксі
    опубліковано 15 березня 2014 року о 14:25

    Задля урегулювання ситуації на ринку таксі Мініфраструктури спільно з представниками громадських організацій та профспілок прийняло рішення щодо поетапної зміни нормативної бази, що стосується перевезень на таксі. Відповідної домовленості досягнуто під час зустрічі Міністра інфраструктури Максима Бурбака із представниками таксистів України. Зокрема, в обговоренні нагальних проблем на цьому ринку перевезень взяли участь: Голова Профспілки таксистів України Василь Попик, голова Української таксомоторної асоціації Андрій Антонюк, співголова громадської організації «Таксі столиці» Денис Садоха, Голова Федерація роботодавців транспорту України Орест Климпуш, співголова Всеукраїнської громадської організації «Українське таксі» Саулюс Савіцкас, член асоціації всеукраїнських диспетчерських служб Сергій Старцев.

    Уже наступного тижня робоча група, до складу якої, окрім фахівців департаменту автомобільного транспорту, входять безпосередньо й учасники зустрічі, надасть перші пропозиції з легалізації ринку перевезень на таксі. Таким чином розроблений раніше окремий законопроект не розглядатиметься.

    Міністр наголосив: будь-які зміни у законодавство повинні напрацьовуватися спільно з громадськістю, щоб максимально враховувати потреби усього населення України.

    «І державні органи влади, і громадськість мають дійти консенсусу з цього питання. Спільними зусиллями ми повинні створити умови для діяльності таксистів виключно у правовому полі, й водночас, максимально захистити усіх людей, зайнятих у цьому бізнесі. При цьому споживач має отримувати якісну послугу – це і безпека, і комфорт, тобто справність і охайність автомобіля та професійний водій», - сказав Максим Бурбак.

    Відтак спочатку робоча група підготує зміни до чинного Закону України «Про автомобільний транспорт». Вони базуватимуться на визначенні відповідальності перевізників та інформаційно-диспетчерських служб. Тобто буде прописано механізм контролю за діяльністю таксі та інформаційно-диспетчерськими службами та власне вимоги до автомобіля таксі. У подальшому робоча група визначить концепцію таксомоторних перевезень (яким має бути ринок таксі в Україні), спираючись на яку буде запропоновано зміни вже до нової редакції законопроекту «Про автомобільний транспорт».

    «Коли ми домовимося про філософію, тобто підхід до того, яким має бути ринок таксі і як здійснюється регулювання, зможемо працювати над змінами до законодавства», -  підкреслив Орест Климпуш.

    У кінцевому результаті, як зазначив Максим Бурбак, уся нормативно-правова база щодо діяльності таксі, після завершення перехідних періодів з її впровадження, повинна задовольняти як споживача послуг, так і тих, хто їх надає.

    Нагадаємо, на сьогодні за різними експертними оцінками понад 80% таксистів працюють поза межами правового поля.