• In English
  • У МОН обговорили посібники для дошкільнят: їхній зміст та якість
    опубліковано 14 лютого 2014 року о 11:30

    У Міністерстві освіти і науки України відбулось засідання круглого столу з питань навчально-методичного забезпечення Базового компонента дошкільної освіти. Участь у засіданні взяли науковці, члени науково-методичної комісії з дошкільної педагогіки і психології НМР з питань освіти МОН України, представники видавництв та Державної наукової установи «Інститут інноваційних технологій і змісту освіти».

    Ольга Долинна, завідувач сектора науково-методичного забезпечення змісту дошкільної освіти Інституту інноваційних технологій і змісту освіти проаналізувала стан навчально-методичного забезпечення Базового компонента дошкільної освіти.

    Які навчально-методичні посібники користуються попитом у батьків та практиків – працівників дошкільних навчальних закладів? Що планується до видання у 2014 році? Які вимоги до оформлення рукописів? Саме про це говорили  учасники засідання.

    Заступник директора департаменту загальної середньої та дошкільної освіти - начальник відділу МОН Тамара Панасюк наголосила на тому, що навіть  дітей  старшого дошкільного віку не варто перевантажувати надмірними завданнями. «Багато зошитів з друкованою основою  для навчання дітей письму, а необхідні зошити з ігровими завданнями, що сприяють розвитку дрібної моторики пальців і кистей рук, зорового сприйняття, уваги, охайності, вміння діяти за правилами тощо».

    На завершення Тамара Панасюк закликала до більш ретельного підходу щодо відбору рукописів, які готуються до друку: «Всі посібники  для дошкільнят мають бути якісні за змістом та друком і відповідати віковим особливостям дитини».