Для перевезення
пасажирів на маршрутах поїздів Інтерсіті+, експлуатація яких тимчасово
призупинена, 12-13 лютого задіяно 102 вагони. Пропозиція
місць на поїзди, що використовуються на заміну HRCS2, перевищує попит. І у
подальшому пропозиція місць за напрямками курсування Інтерсіті+ залежатиме від
попиту. Про це у ході брифінгу щодо тимчасового призупинення експлуатації
поїздів компанії Нyundai Rotem повідомив заступник генерального
директора Укрзалізниці Павло Чекалов.
«Усіх бажаючих пасажирів їхати в альтернативних
поїздах на маршрутах Інтерсіті+ буде перевезено. На усіх маршрутах сформовані
схеми поїздів. На найбільш популярному та населеному маршруті Київ-Харків
використовуються поїзди «Шкода» та «Україна-2» (виробництва КВБЗ з локомотивною тягою) із сидячими місцями, які
ідентичні з поїздами Інтерсіті+ за рівнем комфорту. На
інших напрямках пасажирам пропонуватимуться місця у вагонах купейного типу (4
місця) та СВ. У разі здійснення поїздки поїздами, що сформовані зі звичайних
вагонів із сидячими місцями, пасажирам буде повернено різницю
вартості з урахуванням класу вагона. Різницю у вартості проїзду пасажири можуть отримати у касах
вокзалів на станції відправлення чи прибуття. Також у касах пасажирам повернуть повну вартість квитка,
якщо вони вирішили взагалі відмовитися
від поїздки, це не обмежено датою відправлення чи
прибуття», - пояснив Павло Чекалов.
Уже відкрито
попередній продаж квитків на харківський та львівський
напрямки, поступово фахівці відкриють попередній продаж і на інші напрямки. Залізничники
докладають зусиль, аби пасажири прибували в обласні центри з мінімально
можливим відхиленням від графіка. «На харківському напрямку поїзди, які
курсують замість Інтерсіті+, прибуватимуть на кінцеві станції з мінімальним
відхиленням від графіка, у дніпропетровському – на 10-15 хв. пізніше,
у донецькому та львівському – орієнтовно на 40 – 50 хв. пізніше», – розповів
Павло Чекалов.
Перший заступник
генерального директора Укрзалізниці Микола Сергієнко зауважив, що технічні
несправності виявили в одному з поїздів компанії Нyundai Rotem при технічному огляді під
час підготовки його до рейсу. У зв’язку з тим, що несправності могли виникнути
в інших поїздах Інтерсіті+, з метою їх
перевірки та аналізу несправностей, компанія-виробник та Українська залізнична
швидкісна компанія прийняли рішення призупинили
експлуатацію усіх 10 поїздів Інтерсіті+ для комплексного обстеження за участю
не лише корейських фахівців, а й, за необхідності, науковців, незалежних
експертів. «Наступного тижня ми розраховуємо з’ясувати причини виникнення технічної
несправності. Поїзди перебувають на
гарантійному обслуговуванні компанії-виробника», -
повідомив Перший заступник генерального директора Укрзалізниці. Микола
Сергієнко підкреслив, що окрім гарантійного, ці поїзди проходять сервісне
обслуговування корейською компанією, а також щоденний технічний огляд.
Для комплексного обстеження поїздів Інтерсіті+, як повідомив
генеральний директор представництва Hyundai Corporation Юн Сук Чой, в Україну приїдуть 7 працівників
компанії, нині в обслуговуванні поїздів задіяні 48 корейських фахівців.
«Хочу вибачитися
перед пасажирами за незручності, які виникли через технічний стан поїздів. Компанія
після ненадійної їх роботи минулої зими виконала
значний обсяг з модернізації: замінили усі пантографи, підсилили дах, поетапно
модернізуємо інші вузли. Ці заходи були спрямовані на
те, щоб попередити несправності для безпеки пасажирів. Поїзди компанія
постачала і в інші країни: Гонконг, США, Єгипет, Туреччину, Бразилію. Я ніколи
не говорив, що у наших поїздів не існує проблем у інших країнах»,
- зауважив генеральний директор представництва Hyundai Corporation.
Микола Сергієнко
зауважив, що, як свідчить практика, час від часу
виникають технічні несправності і поїздів інших виробників, які експлуатуються
в різних країнах. Один і той самий виробник не виготовляє ідентичних поїздів,
оскільки вони розраховані під технічні вимоги певної
країни.
«Лише після комплексного огляду поїздів Інтерсіті+, аналізу
причин, можна буде прийняти рішення, як
вийти із цієї ситуації і визначитися з часом початку їх подальшої
експлуатації», - зазначив перший
заступник генерального директора Укрзалізниці.
Довідково:
З усіх питань, що
стосуються курсування поїздів за маршрутами Інтерсіті+, просимо звертатися за
телефонами: +38 (044) 222 0212, +38
(044) 465 2883.