• In English
  • На поїзди, що тимчасово курсуватимуть замість Інтерсіті+, пасажирам пропонуватимуть достатню кількість місць
    опубліковано 13 лютого 2014 року о 16:56

    Для перевезення пасажирів на маршрутах поїздів Інтерсіті+, експлуатація яких тимчасово призупинена, 12-13 лютого задіяно 102 вагони. Пропозиція місць на поїзди, що використовуються на заміну HRCS2, перевищує попит. І у подальшому пропозиція місць за напрямками курсування Інтерсіті+ залежатиме від попиту. Про це у ході брифінгу щодо тимчасового призупинення експлуатації поїздів компанії Нyundai Rotem повідомив заступник генерального директора Укрзалізниці Павло Чекалов.

    «Усіх  бажаючих пасажирів їхати в альтернативних поїздах на маршрутах Інтерсіті+ буде перевезено. На усіх маршрутах сформовані схеми поїздів. На найбільш популярному та населеному маршруті Київ-Харків використовуються поїзди «Шкода» та «Україна-2» (виробництва КВБЗ з  локомотивною тягою) із сидячими місцями, які ідентичні з поїздами Інтерсіті+ за рівнем комфорту. На інших напрямках пасажирам пропонуватимуться місця у вагонах купейного типу (4 місця) та СВ. У разі здійснення поїздки поїздами, що сформовані зі звичайних вагонів із сидячими місцями, пасажирам буде повернено різницю вартості з урахуванням  класу вагона. Різницю у вартості проїзду пасажири можуть отримати у касах вокзалів на станції відправлення чи прибуття. Також у касах  пасажирам повернуть повну вартість квитка, якщо вони вирішили  взагалі відмовитися від поїздки, це не обмежено датою відправлення чи прибуття», - пояснив Павло Чекалов.

    Уже відкрито попередній продаж квитків на харківський та львівський напрямки, поступово фахівці відкриють попередній продаж і на інші напрямки. Залізничники докладають зусиль, аби пасажири прибували в обласні центри з мінімально можливим відхиленням від графіка. «На харківському напрямку поїзди, які курсують замість Інтерсіті+, прибуватимуть на кінцеві станції з мінімальним відхиленням від графіка, у дніпропетровському – на 10-15 хв. пізніше, у донецькому та львівському – орієнтовно на 40 – 50 хв. пізніше», – розповів Павло Чекалов.

    Перший заступник генерального директора Укрзалізниці Микола Сергієнко зауважив, що технічні несправності виявили в одному з поїздів компанії Нyundai Rotem при технічному огляді під час підготовки його до рейсу. У зв’язку з тим, що несправності могли виникнути в інших поїздах Інтерсіті+,  з метою їх перевірки та аналізу несправностей, компанія-виробник та Українська залізнична швидкісна компанія прийняли рішення призупинили експлуатацію усіх 10 поїздів Інтерсіті+ для комплексного обстеження за участю не лише корейських фахівців, а й, за необхідності, науковців, незалежних експертів. «Наступного тижня ми розраховуємо з’ясувати  причини виникнення технічної несправності.  Поїзди перебувають на гарантійному обслуговуванні компанії-виробника», - повідомив Перший заступник генерального директора Укрзалізниці. Микола Сергієнко підкреслив, що окрім гарантійного, ці поїзди проходять сервісне обслуговування корейською компанією, а також щоденний технічний огляд.

    Для комплексного обстеження поїздів Інтерсіті+, як повідомив генеральний директор представництва Hyundai Corporation Юн Сук Чой, в Україну приїдуть 7 працівників компанії, нині в обслуговуванні поїздів задіяні 48 корейських фахівців.

    «Хочу вибачитися перед пасажирами за незручності, які виникли через технічний стан поїздів. Компанія після ненадійної їх роботи минулої зими виконала значний обсяг з модернізації: замінили усі пантографи, підсилили дах, поетапно модернізуємо інші вузли. Ці заходи були спрямовані на те, щоб попередити несправності для безпеки пасажирів. Поїзди компанія постачала і в інші країни: Гонконг, США, Єгипет, Туреччину, Бразилію. Я ніколи не говорив, що у наших поїздів не існує проблем у інших країнах», - зауважив генеральний директор представництва Hyundai Corporation.

    Микола Сергієнко зауважив, що, як свідчить практика, час від часу виникають технічні несправності і поїздів інших виробників, які експлуатуються в різних країнах. Один і той самий виробник не виготовляє ідентичних поїздів, оскільки вони розраховані під технічні вимоги певної країни.

    «Лише після комплексного огляду поїздів Інтерсіті+, аналізу причин,  можна буде прийняти рішення, як вийти із цієї ситуації і визначитися з часом початку їх подальшої експлуатації», - зазначив  перший заступник генерального директора Укрзалізниці.

    Довідково:

    З усіх питань, що стосуються курсування поїздів за маршрутами Інтерсіті+, просимо звертатися за телефонами:  +38 (044) 222 0212, +38 (044) 465 2883.