• In English
  • За січень бюджет Києва отримав від зовнішньої реклами 8,043 млн. грн.
    опубліковано 13 лютого 2014 року о 10:46

    КП «Київреклама» своєчасно і в повному обсязі виконує свої зобов’язання перед бюджетом столиці. За перший місяць 2014 року Київ отримав 8,043 млн. грн., тобто 100% від запланованого. Про це повідомив заступник голови Київської міської державної адміністрації – керівник апарату Олександр Пузанов.

    Він розповів, що зазвичай у січні надходження від операторів ринку зовнішньої реклами значно менші, ніж в інші місяці, оскільки бізнес досить повільно повертається до повсякденної роботи після новорічних свят. Цього року ситуація ускладнилася політичною кризою, внаслідок чого суттєво зменшилася заповнюваність рекламних носіїв.

    «Проте завдяки відповідальному ставленню великих компаній до виконання своїх обов’язків перед киянами, нам вдалося задовольнити бюджетні очікування. Ми вдячні операторам ринку зовнішньої реклами за довіру, взаємоповагу, чесні й відкриті партнерські відносини», – зазначив Олександр Пузанов.

    Він нагадав, що за останні 3 роки КП «Київреклама» перетворилося з непрозорого, фінансово нестабільного боржника бюджету на одного з найбільших донорів міської казни.

    У 2013 році підприємство перерахувало до бюджету 133,5 млн. грн. за користування місцями для розміщення реклами, сплатило 35,5 млн. грн. податку на додану вартість, погасило борги перед містом за 2009 рік у сумі 8,6 млн. грн., а крім того ще перерахувало 11,7 млн. грн. власного прибутку до бюджету Києва. Загалом до бюджетів усіх рівнів у 2013 році підприємство сплатило 190,7 млн. грн., а в 2014-му цей показник становитиме близько 215 млн. грн.

    Таких суттєвих успіхів вдалося досягти завдяки налагодженню ефективного діалогу та прозорих партнерських відносин з усіма операторами ринку, а також ліквідації тіньових схем та привілейованого становища окремих фірм.

    «Ми не надаємо ніяких переваг тій чи іншій рекламній компанії. Усім операторам були запропоновані відкриті рівні та прогнозовані умови в обмін на безумовне виконання існуючих правил та договорів. Оператори, у свою чергу, просили тільки одного: спокійної роботи на засадах діалогу. «Гроші люблять тишу» – казали вони. Наша домовленість дала результат. Ми працюємо з великими операторами, вони платять місту за існуючими тарифами, тому на ринку «тиша». Немає конфліктів – немає втрат», – розповів Олександр Пузанов.

    Обсяг коштів, що отримує Київ як плату за користування місцями під рекламу за останні три роки збільшився у рази – з 20 млн. грн. в 2010 році до 135 млн. грн. у 2013 році.

    «Збираємо 100% належних до сплати платежів. Усе, що збираємо, йде в бюджет. Залишається лише 25% – на всіх балансоутримувачів: «Київрекламу», «Київський метрополітен», «Київпастранс» та інших», – повідомив Олександр Пузанов.

    Нагадаємо, з 1 січня 2014 року в Києві діють нові тарифи на розміщення рекламних конструкцій. Середньозважено тарифи збільшено на 20%. За прогнозом Олександра Пузанова, нові тарифи дозволять підвищити надходження до бюджету столиці від розміщення реклами приблизно до 150 млн. грн.