6 лютого 2014 року в Міністерстві освіти і науки України під
головуванням заступника Міністра Бориса Жебровського пройшла дискусія про стан
експериментальної педагогіки та її значення в реформуванні української школи.
Міністерство прозвітувалося про проведення ревізії всієї дослідно-експериментальної
роботи, а фахівці з усіх регіонів України відверто висловили свої думки і
пропозиції.
Серед них:
створення цілісної системи експериментальної діяльності в кожному регіоні,
відеотеки педагогічних експериментів, можливості врахування результатів завершених
експериментів іншими навчальними закладами та багато інших.
Учасники
дискусії підтримали пропозицію заступника Міністра освіти і науки про
проведення у серпні 2014 року Всеукраїнського фестивалю-огляду
експериментальної педагогіки, на якому мають бути представлені система
Монтессорі, Вальдорфська педагогіка, продуктивні школи, технологія веб-квест,
проект «TheoPrax», космічні технології – все те, що викликає найбільший інтерес
у педагогів та батьків.
«Експериментальна
педагогіка – це покликання талановитих і небайдужих, тих, хто має крила. Їх
треба берегти і шанувати. Саме вони разом з дітьми ведуть нас у майбутнє», – підсумував Борис Жебровський.