• In English
  • У Держспоживінспекції України відбулася гаряча телефонна лінія
    опубліковано 04 лютого 2014 року о 16:04

    Протягом години  роботи «гарячої лінії»  Голова Держспоживінспекції України Сергій Орєхов відповідав на дзвінки громадян, давав поради та допомагав у вирішенні спірних питань.

    На гарячу лінію телефонували з різних регіонів України. Питання, які хвилювали громадян були такими:

     - дії споживача у разі порушень  підприємцем укладеного договору;

    - чи можливо повернути товар замовлений дистанційно у Інтернет-магазині;

     - що робити, якщо придбаний акційний товар у супермаркеті має неналежну якість;

    - якість бензину на українських АЗС.

    Споживачів також цікавило «як?», «де?» і «з чиєю допомогою?» можна захистити свої права та інтереси, відшкодувати збитки. Сергій Орєхов у розмовах зі споживачами наголошував на тому, що жодне звернення не залишається поза увагою Держспоживінспекції України та її територіальних органів, а також прикладається максимум зусиль, аби попередити придбання і використання населенням країни неякісних продовольчих/непродовольчих товарів та послуг і робіт.