Протягом години роботи
«гарячої лінії» Голова
Держспоживінспекції України Сергій Орєхов відповідав на дзвінки громадян, давав
поради та допомагав у вирішенні спірних питань.
На гарячу лінію
телефонували з різних регіонів України. Питання, які
хвилювали громадян були такими:
- дії споживача у разі порушень підприємцем
укладеного договору;
- чи можливо
повернути товар замовлений дистанційно у Інтернет-магазині;
- що робити, якщо придбаний акційний товар у супермаркеті має неналежну якість;
- якість бензину
на українських АЗС.
Споживачів також
цікавило «як?», «де?» і «з чиєю допомогою?» можна
захистити свої права та інтереси, відшкодувати збитки. Сергій
Орєхов у розмовах зі споживачами наголошував на тому, що жодне звернення не
залишається поза увагою Держспоживінспекції України та її територіальних
органів, а також прикладається максимум зусиль, аби попередити придбання і
використання населенням країни неякісних продовольчих/непродовольчих товарів та
послуг і робіт.