• In English
  • У 2013 році 83% скарг з понад 35 тисяч звернень до Держспоживінспекції вирішено на користь споживачів
    опубліковано 29 січня 2014 року о 15:54

    Голова Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів Сергій Орєхов провів гарячу телефонну лінію «На зв’язку Голова Держспоживінспекції України».

    Сергій Орєхов протягом години  роботи гарячої лінії відповідав на запитання громадян, давав поради та рекомендації.

    Громадян цікавили питання, пов’язанні із захистом їх прав як споживачів, зокрема:

    - у який строк  можна обміняти чи повернути продавцеві неякісний товар;

    - якщо у магазині побачив продукт, термін придатності якого минув, як потрібно реагувати;

    - якість м'ясотоварів на українському споживчому ринку.

    Всіх, хто зателефонував на гарячу лінію, турбувало питання: «Як можна отримати гарантії щодо покарання порушників чинного законодавства?» Очільник Держспоживінспекції кожному в особистих розмовах зазначив, що Держспоживінспекція України тримає всі скарги споживачів на контролі і докладає максимум зусиль для їх вирішення та притягнення порушників законодавства про захист прав споживачів до відповідальності. А також зауважив на тому, що у 2013 році до Держспоживінспекції України та її територіальних органів звернулося більше ніж 35 тисяч споживачів, 83% скарг вирішено на їх користь.