• In English
  • Торік органи Пенсійного фонду опрацювали понад 600 тис. звернень громадян
    опубліковано 28 січня 2014 року о 16:05

    За 2013 році до органів Пенсійного фонду надійшло 604,8 тис. звернень громадян. Найчастіше в них порушувалися питання про призначення та перерахунок пенсій – 240,5 тис. звернень (41,1% від загальної кількості звернень) та роз'яснення чинного  пенсійного законодавства –162,3 тис. звернень (27,7%).

    449, 8 тис. громадян побували на особистому прийомі в управліннях Фонду, який проводиться відповідно до затверджених графіків. Найбільше відвідувачів було в Донецькій (69,8 тис. осіб), Хмельницькій (37,4 тис.), Сумській (38,5 тис.), Дніпропетровській (35,3 тис.) та Луганській (32,1 тис.) областях.

    На виїзних прийомах за місцем проживання та у трудових колективах прийнято 137, 9 тис. громадян, у тому числі 17, 9 тис. – з обмеженими фізичними можливостями, інвалідів по зору та осіб, яким виповнилося 80 років і більше.

    З метою зменшення кількості письмових звернень і більш оперативного надання відповідей з питань призначення і виплати пенсій у підвідомчих органах Фонду організовані постійно діючі «гарячі» телефонні лінії. Торік сюди звернулися й отримали консультації з питань, що їх хвилюють, понад 290 тис. осіб.

    В органах Фонду надаються послуги в електронному вигляді через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України (www.portal.pfu.gov.ua). Крім стандартних функцій щодо доступу до інформаційних матеріалів в галузі пенсійного страхування, цей сервіс дозволяє отримувати реальну інформацію, яка накопичена в інформаційних базах даних Пенсійного фонду. На 1 січня ц.р. у базі даних веб-порталу зареєстровано 79,9 тис. осіб.  Київщина – лідер за кількістю користувачів порталу.

    Продовжують функціонувати 621 інформаційний кіоск, які розташовані в управліннях Фонду по всіх регіонах України. Інформацією, яка є в цих кіосках, скористалися 166, 8 тис. осіб.

    Дбаючи про підвищення якості обслуговування громадян і спрощення процедури отримання послуг, підвідомчі управління  Фонду протягом минулого року  відкрили 267  приймалень, що працюють за принципом «єдиного вікна».

    На 1 січня ц.р. у системі Фонду вже діють 570 таких приймалень.  Торік у них надано 5,7 млн. консультацій, у тому числі понад 3 млн. – з питань пенсійного забезпечення.