За 2013 році до
органів Пенсійного фонду надійшло 604,8 тис. звернень громадян. Найчастіше в
них порушувалися питання про призначення та перерахунок пенсій – 240,5 тис.
звернень (41,1% від загальної кількості звернень) та роз'яснення чинного пенсійного законодавства –162,3 тис. звернень
(27,7%).
449, 8 тис.
громадян побували на особистому прийомі в управліннях Фонду, який проводиться
відповідно до затверджених графіків. Найбільше відвідувачів було в Донецькій
(69,8 тис. осіб), Хмельницькій (37,4 тис.), Сумській (38,5 тис.), Дніпропетровській
(35,3 тис.) та Луганській (32,1 тис.) областях.
На виїзних
прийомах за місцем проживання та у трудових колективах прийнято 137, 9 тис.
громадян, у тому числі 17, 9 тис. – з обмеженими фізичними можливостями,
інвалідів по зору та осіб, яким виповнилося 80 років і більше.
З метою зменшення
кількості письмових звернень і більш оперативного надання відповідей з питань
призначення і виплати пенсій у підвідомчих органах Фонду організовані постійно
діючі «гарячі» телефонні лінії. Торік сюди звернулися й отримали консультації з
питань, що їх хвилюють, понад 290 тис. осіб.
В органах Фонду
надаються послуги в електронному вигляді через веб-портал електронних послуг
Пенсійного фонду України (www.portal.pfu.gov.ua). Крім стандартних
функцій щодо доступу до інформаційних матеріалів в галузі пенсійного
страхування, цей сервіс дозволяє отримувати реальну інформацію, яка накопичена
в інформаційних базах даних Пенсійного фонду. На 1 січня ц.р. у базі даних
веб-порталу зареєстровано 79,9 тис. осіб.
Київщина – лідер за кількістю користувачів порталу.
Продовжують
функціонувати 621 інформаційний кіоск, які розташовані в управліннях Фонду по
всіх регіонах України. Інформацією, яка є в цих кіосках, скористалися 166, 8
тис. осіб.
Дбаючи про
підвищення якості обслуговування громадян і спрощення процедури отримання
послуг, підвідомчі управління Фонду
протягом минулого року відкрили 267 приймалень, що працюють за принципом «єдиного
вікна».
На 1 січня ц.р. у
системі Фонду вже діють 570 таких приймалень.
Торік у них надано 5,7 млн. консультацій, у тому числі понад 3 млн. – з
питань пенсійного забезпечення.