20 січня урочисто
відкрито контакт-центр Укрзалізниці з організації перевезень вантажів. Завдяки
новому сервісу, створеному на базі ДП «Український транспортно-логістичний
центр», клієнти зможуть отримувати повну інформацію стосовно організації
перевезень вантажів в одному місці.
У відкритті
контакт-центру взяли участь перший заступник генерального директора Укрзалізниці Віталій Жураківський, директор ДП «Український
транспортно-логістичний центр» Володимир Іващук, експедитори, оператори та
вантажовласники.
Як зазначив
перший заступник генерального директора Укрзалізниці, основною метою створення контакт-центру є удосконалення надання послуг користувачам
транспортною інфраструктурою. Зокрема, завдяки контакт-центру здійснюватиметься
переорієнтація технології взаємодії із замовником послуг на режим он-лайн
спілкування з оперативним вирішенням проблемних питань безпосередньо під час звернення.
«Будь-який
користувач транспортною інфраструктурою отримає тут
необхідну інформацію стосовно вантажних перевезень. Ми розраховуємо
удосконалити якість обслуговування різних учасників ринку вантажоперевезень», –
зазначив Віталій Жураківський.
За словами
директора ДП «Український транспортно-логістичний центр» В.Іващука створення в
структурі ДП «УТЛЦ» контакт-центру Укрзалізниці, який покликаний надавати
інформаційну підтримку вантажовласникам та
експедиторам під час організації вантажних перевезень, – це відправний пункт
проекту з формування національного логістичного координатора.
«На першому етапі
контакт-центр зосередить свою роботу на взаємодії з вантажовідправниками та
операторами, а в перспективі він стане координатором усього логістичного
ланцюга, який забезпечуватиме взаємозв’язок з різними
організаціями, відомствами та міністерствами», – розповів В. Іващук.
За його словами,
контакт-центр Укрзалізниці є інструментом вирішення проблемних питань, які
виникають під час перевезення вантажів, шляхом
взаємодії з усіма структурними підрозділами Укрзалізниці та іншими
організаціями і установами, які беруть участь в організації перевезення
вантажів. «Технологію роботи контакт-центру побудовано на постійному
нарощуванні сервісних функцій завдяки розширенню зв’язків із контрагентами
(експедиторами, автоперевізниками, судноплавними компаніями тощо)», – зазначив
В. Іващук.
Він розповів, що
на початковому етапі контакт-центр виконуватиме функції з прийому звернень від
користувачів послуг, їх обробки, систематизації та організації зворотного
зв’язку для вирішення питань, інформування клієнтів щодо стану будь-якого етапу
перевезення від підписання договору до остаточного
розрахунку, а також надання іншої довідкової інформації в режимі он-лайн.
Звернення приймаються на багатоканальний телефон контакт-центру за
номером +38 (044) 222-02-12
(залізничний: 5-22-22), факсом +38 (044) 309-79-15 (залізничний: 5-79-15) або
на e-mail info_cargo@uz.gov.ua та info_cargo@utlc-uz.com.ua . Окрім того, відповіді на найбільш актуальні запитання можна отримати на
офіційному web-сайті ДП «УТЛЦ».
Довідково
Структурний підрозділ Державної адміністрації залізничного транспорту
України Державне підприємство «Український транспортно-логістичний центр» (ДП
«УТЛЦ») розпочав свою діяльність 16 грудня 2011 року. Основним видом діяльності
підприємства є організація перевезень вантажів
територією України у вагонах державних та приватних власників, реалізація
маркетингової стратегії і тарифної політики Укрзалізниці; проведення договірної
роботи зі споживачами транспортних послуг; організація інформаційного супроводу
перевезень; організація перевезень вантажів залізничним транспортом при
взаємодії з іншими видами транспорту.
За два роки роботи центру у вагонах, якими оперує ДП «УТЛЦ», було
перевезено більше 270 млн. тонн вантажів, із них – 3,3% – в імпортному
сполученні, 21,4% – в експортному, 74,7% – в межах України та 0,6% – у
транзитному сполученні. За цей період укладено 1905 договорів про надання
послуг з організації перевезень.