
За 2013 рік на "гарячу" лінію при Раді міністрів надійшло понад 12 тисяч звернень кримчан
14 січня, на нараді під керівництвом Голови Ради міністрів Криму
Анатолія Могильова підвели підсумки роботи телефонної лінії за 2013 рік.
«Гаряча» лінія стала дієвим механізмом з вирішення проблемних питань
кримчан і дозволила підвищити відповідальність влади всіх рівнів. «Як показав досвід,
проект успішно працює на території Криму, він продовжиться і цього року. Я
вдячний усім, хто брав участь у вирішенні проблем
кримчан. Більше третини питань вирішуються позитивно», — підкреслив
Анатолій Могильов.
У свою чергу
заступник Голови Ради міністрів – керівник апарату
Ради міністрів АРК Ольга Удовіна повідомила, що в цілому за 2013 рік на
телефонну лінію надійшов 12071 дзвінок. Більше третини
звернень були вирішені позитивно в найкоротші терміни.
У порівнянні з
2012 роком кількість звернень зменшилася на 1823 (13,2%). Ольга Удовіна відмітила, що це говорить про
активізацію роботи місцевих органів влади, а також про зменшення кількості
проблемних питань, за якими заявники зазвичай звертаються на телефонну лінію.
Серед найбільш
актуальних — звернення, пов’язані з
житлово-комунальною сферою, транспортом і дорожнім господарством, охороною
здоров’я, а також земельні питання.
Зокрема, у сфері
ЖКГ позитивно вирішено близько 47,6% звернень, що надійшли. В умовах посушливої
погоди питання водопостачання вирішені на 55,5%, оперативно вирішені понад 60%
звернень, пов’язаних з опаленням. У сфері транспорту надійшло 901 звернення.
Переважно кримчани зверталися з питань незаконних парковок, ремонту дорожнього
покриття, пільгового проїзду в громадському транспорті, зі скаргами на
некоректну поведінку водіїв. За зверненнями громадян за рік тільки в Сімферополі ремонтні роботи провели на 40 вулицях.
У сфері охорони
здоров’я надійшли 712 звернень, у тому
числі з питань збільшення кількості аптек, отримання напрямів на лікування,
встановлення та перегляду групи інвалідності. Позитивно вирішено більше за
третину питань, що надійшли.
За підсумками
минулого року найбільша кількість звернень надійшла із Сімферополя
(4129), Ялти (1763), Феодосії (833), а також Сімферопольського (1025),
Сакського (351) та Кіровського районів (299). У порівнянні з 2012 роком значно
збільшилася кількість звернень з Феодосії — на 154 звернення (22,7%) і Алушти —
на 81 звернення (29%).