МОН презентувало результати та досягнення реформи професійної освіти. За 3 роки реформування було побудовано 265 навчально-практичних центрів за державний бюджет, оновлено 151 освітній стандарт під сучасні вимоги роботодавців та передано 192 профтехи з державної у комунальну власність, що становить 30% від загальної кількості. Також, понад 2 тис. педагогів підвищили кваліфікацію у сфері цифровізації, онлайн-навчання, менеджменту, профорієнтації, а також налагодили партнерство з понад 15 міжнародними організаціями.
Центри контролю та профілактики хвороб отримали обладнання, а саме – 161 моноблок, 624 ноутбуки, 346 різних багатофункціональних пристроїв.
Мінреінтеграції підтримує розбудову мережі сервісів, які надаватимуть психосоціальну підтримку внутрішньо переміщеним особам. Відбулося засідання Міжвідомчої координаційної ради з питань охорони психічного здоров’я та надання психологічної допомоги особам, які постраждали внаслідок збройної агресії. За результатами засідання Віце-прем'єр-міністр України - Міністр з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України Ірина Верещук закликала всі міністерства долучитися до обговорення Плану заходів із реалізації Концепції розвитку охорони психічного здоров’я на період до 2030 року.
24 815 слухачів зареєструвалися на курс із ведення психічних розладів на первинному рівні медичної допомоги. Очікується, що до кінця 2024 року в Україні 60 % спеціалістів, які працюють у медичних закладах первинної ланки, пройдуть навчання і зможуть надавати допомогу пацієнтам у випадках найбільш поширених психічних розладів
На засіданні Уряду було ухвалено Постанову «Про затвердження Угоди між Кабінетом Міністрів України та Урядом Республіки Молдова про співробітництво в сфері вищої освіти». Документ створює правові підстави для набрання чинності угоди між Кабінетом Міністрів України та урядом Республіки Молдова про співробітництво у сфері вищої освіти, яка вчинена 6 грудня 2022 року в місті Києві. Угода сприятиме розширенню освітнього партнерства між Україною та Республікою Молдова та забезпечить правове підґрунтя для розвитку двосторонніх академічних обмінів.