• In English
  • Затверджено Стратегію підвищення безпеки дорожнього руху в Україні до 2024 року, - Владислав Криклій
    Міністерство інфраструктури України, опубліковано 21 жовтня 2020 року о 16:18

    Сьогодні, 21 жовтня, на своєму засіданні Уряд затвердив нову Стратегію підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2024 року.

    “Безпека дорожнього руху – наш пріоритет №1. Коли я став Міністром, рівень виконання програми з безпеки дорожнього руху досягав лише 38%. На сьогодні за програмою 2020 року Укрінфрапроект оголосив закупівлі на всі 100%. І ми працюємо надалі над тим, щоб дати якісно нове бачення, якою має бути ефективна програма безпеки. Відтак, сьогодні Уряд затвердив розроблену нашими експертами Стратегію підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2024 року, ключова мета якої – знизити рівень смертності внаслідок ДТП у порівнянні з 2019 роком щонайменше на 30% до 2024 року та на 50% до 2030 року. Це своєю чергою дозволить вберегти більше 1000 людських життів щороку”, - прокоментував прийняте рішення Міністр інфраструктури України Владислав Криклій.

    Важливою метою Стратегії є наближення національних показників безпеки дорожнього руху до середньоєвропейського рівня, поліпшення стану вулично-дорожньої мережі та дорожньої інфраструктури. Також документ спрямований на зменшення ступеню тяжкості наслідків ДТП для учасників дорожнього руху, зменшення соціально-економічних втрат від дорожньо-транспортного травматизму та запровадження ефективної системи управління безпекою дорожнього руху для забезпечення захисту життя та здоров’я населення.

    Загалом Стратегія безпеки руху складається з:

    - цифровізації та запровадження інтелектуальної транспортної системи в систему управління безпекою дорожнього руху;

    - розбудови сучасної інфраструктури безпеки;

    - створення умов та правил на ринку перевезень, що унеможливлюють нехтування безпекою з боку перевізників;

    - створення системи ефективної та швидкої допомоги постраждалим під час ДТП;

    - довготривалої масштабної кампанії, покликаної суттєво змінити рівень ставлення суспільства до безпеки руху.

    “У 2020-му в рамках програми Президента “Велике будівництво” ми вже будуємо інфраструктуру безпеки. Це 26 кільцевих розв’язок у місцях найбільшої концентрації ДТП, 76 демпферних систем та близько 1000 безпечних та сучасних пішохідних переходів. Нова стратегія передбачає перехід до якісно нового планування під час відновлення доріг. Це доступність транспортної інфраструктури для людей з інвалідністю та інших маломобільних груп, будівництво відокремлених велосипедних доріжок, заборона рекламних конструкцій на узбіччях доріг, створення зручних місць відпочинку водіїв з урахуванням європейських вимог тощо”, - додав Владислав Криклій.

    Важливою складовою безпеки руху, яку цьогоріч реалізувало Мінінфраструктури у співпраці з МВС є запуск автоматичної відеофіксації порушень ПДР. Крім цього, відомство активно працює над розробкою та запуском системи автоматичного габаритно-вагового контролю із влаштуванням комплексів WIM (“Зважування у русі”) та Weigh Control System, що забезпечуватиме автоматичний збір даних з WІM та стаціонарних ГВК, фотофіксацію відмови та розподіл надходжень від штрафів.

    На основі затвердженої Стратегії надалі буде розроблений План заходів з підвищення рівня безпеки дорожнього руху на період до 2024 року та Державна програма підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2023 року.