Як створювати звертання, які транслюватимуть повагу до громадян? Дізнавайтеся в серіалі про гендерну рівність та соціальну інклюзію на Дія.Освіта

Міністерство цифрової трансформації України, опубліковано 26 грудня 2024 року о 18:06

На Дія.Освіта з’явився новий освітній серіал «Гендерна рівність та соціальна інклюзія в комунікаціях». Він містить практичні поради відомих спікерів про те, як комунікувати з урахуванням підходу рівності та інклюзії.

Медіа — потужний інструмент, який формує громадську думку й допомагає зробити вразливі групи населення видимими, а їхній голос — почутим.

До таких груп належать люди з інвалідністю, внутрішньо переміщені особи, національні меншини, батьки, які самостійно виховують дітей, представники ЛГБТК+ спільноти, жінки, літні люди та інші українці.

Це велика частина суспільства, яка потребує видимості та представленості на всіх рівнях: у медіа, інформаційних кампаніях, державних комунікаціях.

«Ми в Мінцифрі будуємо найзручнішу цифрову державу, де кожен та кожна відчувають себе почутими. Зрозумілі та людяні комунікації — ключ до цього. Тому ми запустили новий освітній серіал “Гендерна рівність та соціальна інклюзія в комунікаціях” на Дія.Освіта. Його мета — дати інструменти для побудови діалогу між державою та українцями, який урахує потреби всіх соціальних груп. Платформа Дія.Освіта вже об’єднала понад 2,3 млн користувачів довкола 270+ освітніх матеріалів, присвячених розвитку інноваційного та безбар’єрного суспільства. 75 % користувачів успішно завершують навчання, що підтверджує ефективність і важливість таких освітніх ініціатив для впровадження рівності та інклюзії в Україні, — зазначає заступник Міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції України Валерія Іонан.

Новий освітній серіал «Гендерна рівність та соціальна інклюзія в комунікаціях» буде корисний фахівцям, які працюють з медіа та залучені в зовнішні комунікації, а також усім, хто прагне бути частиною свідомого суспільства.

За 12 серій ви дізнаєтеся:

  • як комунікувати мовою безбар’єрності та інклюзивності
  • як розширити цільову аудиторію
  • як зробити видимими проблеми та чутливі питання представників різних груп населення
  • практичні приклади вдалих урядових комунікацій
  • успішні кейси з медіа
  • додаткові матеріали, які стануть у пригоді для якісних інклюзивних комунікацій.

Більше читайте на сайті Мінцифри.