• In English
  • Як на вебпорталі ПФУ подати повідомлення про виплату коштів застрахованим особам
    Пенсійний фонд України, опубліковано 21 листопада 2023 року о 09:03

    Після оплати листків непрацездатності за рахунок страхових коштів роботодавець має зобов’язання відзвітувати про проведені виплати та надіслати до Пенсійного фонду України відповідне повідомлення.

    Строк для надсилання такого повідомлення – протягом місяця з дня проведення виплати.

    Подати повідомлення про виплату коштів можна в електронному вигляді на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

    Алгоритм дій для подання повідомлення наступний.

    1. Зайдіть в особистий кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України та на панелі зліва оберіть опцію Заяви-розрахунки та створення повідомлень про виплату коштів застрахованим особам.

    1t 2 1024x489

     

    2. У новому вікні визначте параметри пошуку заяв-розрахунків, за якими потрібно подати повідомлення про виплату коштів, обравши необхідний критерій: період їх формування чи номер листка непрацездатності.

    2 1 1024x452

     

    3. У кінці пошукової форми натисніть кнопку “Пошук”.

    3 1 1024x462

     

    4. Із обраних системою (за вказаними параметрами) заяв-розрахунків зі статусом “Оплачено” оберіть ту, за якою потрібно подати повідомлення про виплату коштів, натиснувши на її номер.

    4 1 1024x474

     

    5. В полі “Додаток про тимчасову непрацездатність”, оберіть потрібний лікарняний та натисніть копку Створити повідомлення.

    5 1 1024x514

     

    6. У полі “Дані щодо виплати” оберіть необхідне поле, натисніть піктограму з олівцем.

    6 1 1024x487

     

    7. У вікні, що відкриється, система автоматично «підтягне» суми виплат. Заповніть інші обов’язкові поля та натисніть “Продовжити”.

    7 1 1024x459

     

    8. Після цього натисніть кнопку “Сформувати повідомлення”.

    8 1 1024x427

     

    9. Сформоване повідомлення підпишіть кваліфікованим електронним підписом та відправте до Пенсійного фонду України, для цього варто натиснути кнопку “Підписати та відправити в ПФУ”. Кнопку Зберегти варто використовувати час від часу, якщо повідомлення про виплату коштів застрахованим особам містить багато листків непрацездатності.

    Зверніть увагу! Після внесення дати виплати страхових коштів в перший листок непрацездатності, система автоматично присвоїть відповідну дату всім листкам непрацездатності, які містяться у повідомленні. За необхідності є можливість відкорегувати значення дати (якщо вона відрізняється від присвоєної). 

    9 1 1024x450

     

    Отримати підтвердження, що повідомлення про виплату коштів застрахованим особам отримане Фондом, можна обравши опцію Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам (пошук).