• In English
  • Всеукраїнський артчелендж до 150-річчя Лесі Українки: реп-біографія та найкраще спільне художнє читання
    Міністерство освіти і науки України, опубліковано 25 лютого 2021 року о 19:55

    З метою залучення дітей і молоді до найкращого надбання української культурної спадщини, просвітницької роботи і національно-патріотичного виховання та з нагоди 150-річчя від дня народження Лесі Українки Український державний центр позашкільної освіти за підтримки Міністерства освіти і науки України провів всеукраїнський артчелендж «Слово, чому ти не твердая криця!».

    Учасниками заходу стали вихованці (учні, студенти) закладів позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), вищої освіти майже з усіх регіонів України.

    Умовами заходу було створення короткого відео у двох номінаціях:

    • І-ша номінація «Краще численне художнє читання». Учасники подавали коротке відео, яке містило фрагмент спільного читання вірша Леся Українки (на вибір) учасниками різного віку;
    • ІІ-га номінація «Реп-Біографія Лесі Українки» (авторські твори), у цьому відео учасники презентували реп-читання цікавих фактів з біографії Лесі Українки.

    Для участі в заході було подано 667 відеоробіт: «Краще численне художнє читання» – 474 відео, «Реп-Біографія Лесі Українки» – 193 відео.

    Переможцями в номінації «Краще численне художнє читання» стали вихованці медіа-студії Закарпатського обласного палацу дитячої та юнацької творчості «ПАДІЮН», керівники: Черленяк М.А., Самсонов Д.В. (відеопоезія «Мріє, не зрадь!»).

    У номінації «Реп-Біографія Лесі Українки» (авторські твори) стали Олександр Манелюк, Тарас Пилипака, вихованці колективу «ПідБіток» Рівненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 24 Рівненської міської ради, керівник: Савчук С.Ю. (реп-біографія Лесі Українки Давайте поговоримо...).

    Зазначимо, що серед учасників челенджу також і діти з особливими освітніми потребами:

    Нагадаємо, на сайті МОН оприлюднено перелік заходів у закладах освіти до відзначення 150-річчя Лесі Українки.