• In English
  • Від початку року Держенергонаглядом розглянуто близько 10 тисяч звернень
    Державна інспекція енергетичного нагляду Укрaїни, опубліковано 15 березня 2023 року о 09:35

    Вже з лютого 2023 року генерація забезпечує потреби споживачів України в електроенергії. Як наслідок – зменшення кількості звернень громадян до Держенергонагляду.

    Проте агресор не припиняє спроб знищити енергетичну інфраструктуру України. Продовжуються ракетні та дронові обстріли енергооб’єктів нашої країни, що спричиняє певні труднощі з енергопостачанням. Такі ситуації також впливають на кількість звернень споживачів до інспекції.

    Так, у січні-лютому 2023 року Держенергонагляд розглянув 9 913 звернень споживачів (замовників) електричної енергії з питань електроенергетики. Від громадян надійшло 9 801 звернення та 112 звернень – від юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

    Із загальної кількості безпосередньо до територіальних органів відомства надійшло та було розглянуто 4 866 звернень, що становить майже 50 відсотків.

    За підсумками розгляду звернень Держенергонагляд надав 8 640 роз’яснень. З решти 1 161 звернення на користь громадян вирішено питання, які порушені у 1 155 зверненнях.

    Найбільше звернень заявників розглянуто територіальними органами Держенергонагляду у таких областях:

    • Київській – 2 913 звернень;
    • Одеській – 863 звернення;
    • Дніпропетровській – 827 звернень;
    • Закарпатській – 803 звернення.

    Найменша кількість звернень надійшла від споживачів (замовників) електричної енергії у Житомирській області.

    За тематикою найбільше звернень споживачів (замовників) електричної енергії надійшло до Держенергонагляду та його територіальних органів з питань:

    • дотримання операторами систем розподілу порядку застосування заходів з обмеження та/або припинення постачання електричної енергії споживачам – 7 802 звернення;
    • забезпечення надійного постачання електричної енергії – 1 797 звернень;
    • технічного стану електричних мереж – 102 звернення;
    • невідповідності вимогам нормативно-технічних документів параметрів якості електричної енергії – 63 звернення;
    • приєднання електроустановок до мереж оператора систем розподілу (крім обґрунтованості вимог технічних умов) – 26 звернень тощо.

    За результатами розгляду звернень заявників на вимогу Держенергонагляду оператори систем розподілу з метою відновлення прав заявників у січні-лютому 2023 року провели такі роботи:

    • замінили дефектні опори повітряних ліній електропередачі;
    • розчистили від порослі та дерев траси повітряних ліній;
    • виконали ремонт пошкоджених кабельних ліній електропередачі;
    • виконали заміну проводів повітряних ліній на проводи більшого перерізу;
    • провели регулювання рівня напруги на трансформаторній підстанції;
    • провели заміну комутаційного апарату трансформаторних підстанцій тощо.

    Слід відзначити покращення ситуації в енергетиці протягом останнього часу і це підтверджує зменшення отриманої кількості звернень споживачів до державних органів щодо електропостачання.

    Для розгляду інспекцією звернення необхідно надіслати відповідний запит до Держенергонагляду. Для цього потрібно заповнити форму для подання електронних звернень /за посиланням/ або надіслати лист поштою на адресу: 04112, м. Київ, вул. Дорогожицька, 11/8 чи на електронну адресу: bureau@sies.gov.ua

    Окрім зазначених каналів зв'язку, також можна подати звернення телефоном:

    • на «Гарячу лінію» Держенергонагляду +38 (044) 204-79-27;
    • до Відділу по роботі із зверненнями громадян та забезпечення доступу до публічної інформації Держенергонагляду +38 (044) 204-79-22;
    • на Урядову «гарячу лінію» Кабінету Міністрів України – 1545 (звернення буде передано до Держенергонагляду за належністю).