• In English
  • В Одеській області час передачі виклику від пацієнта до бригади «швидкої» скорочено у сім разів
    Одеська ОДА, опубліковано 10 вересня 2018 року о 17:51

    Час передачі виклику від людини, яка зателефонувала на «103», до вільної бригади екстреної медичної допомоги в Одеській області скорочено у сім разів. Це стало можливим завдяки роботі Єдиної оперативної диспетчерської служби. Про це повідомив голова Одеської обласної державної адміністрації Максим Степанов під час візиту до Єдиної оперативної диспетчерської служби Прем’єр-міністра Володимира Гройсмана.

    «Ми значно зменшили в Одеській області час проходження інформації від виклику на «103» до отримання його вільною бригадою «швидкої», яка знаходиться ближче за усіх до місця події. Автоматизація процесів диспетчерської дозволила скоротити цей час у сім разів! Опрацьовують дзвінок на «103» в диспетчерській Одеського регіону до однієї хвилини. Також завдяки Службі визначається найкоротший маршрут для бригади медиків, аби вони могли швидше прибути на місце виклику та допомогти хворій людині. Усе це в комплексі, в прямому сенсі, рятує життя», - підкреслив Максим Степанов.

    Зазначимо, кожної доби ЄОДС приймає до трьох тисяч викликів «103». Останній етап кожного п’ятого виклику – госпіталізація хворого до лікарні. Загалом служба керує роботою 175 бригад екстреної медичної допомоги. Також на базі Служби працює кабінет телемедичних консультацій. Таким чином, усі авто бригад «швидкої» регіону оснащено електрокардіографами з телеметричними пристроями. Прямо на місці виклику медики можуть зробити ЕКГ, у режимі он-лайн відправити результати й одразу отримати консультацію висококваліфікованого лікаря телемедичного центру ЄОДС. Відтак кожного дня в Одеській області надають до 150 подібних консультацій.

    Нагадаємо, 21 березня голова Одеської ОДА Максим Степанов дав старт роботі Єдиної оперативної диспетчерської служби. Протягом трьох місяців після її запуску до єдиного телефонного номера «103» було підключено всі райони регіону. Ця служба значно зменшує час прибуття бригади медиків до пацієнта завдяки автоматизації прийому викликів, електронному контролю всіх етапів надання швидкої допомоги, а також оптимізації управління ресурсами. Диспетчер супроводу бригади визначає найближчу до місця виклику машину «швидкої», обирає лікарську або фельдшерську допомогу (в залежності від складності виклику) та скеровує її найкоротший шлях до пацієнта.