• In English
  • Урядовий контактний центр приймає звернення від осіб з порушенням слуху, використовуючи жестову мову
    Урядовий контактний центр, опубліковано 28 квітня 2018 року о 12:21

    Відповідно до статті 9 Конвенції про права осіб з інвалідністю Україна, як держава-учасниця, має вживати належних заходів для забезпечення таким особам нарівні з іншими доступу до інформаційних, комунікаційних та інших служб. Урядовий контактний центр забезпечує можливість громадян України (у тому числі, які перебувають за кордоном) з порушеннями слуху за допомогою відеозв’язку звернутися на урядову «гарячу лінію» 1545 із пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями), скаргами, адресованими органам виконавчої влади за допомогою Skype-зв’язку за таким іменем: 

    Урядова гаряча лінія 1545-1

    Урядова гаряча лінія 1545-2

    Урядова гаряча лінія 1545-3

    Графік роботи:

    з понеділка по четвер з 9:00 до 18:00,

    у п’ятницю з 9:00 до 16:45,

    субота і неділя, святкові дні – вихідні.

    Відеоінструкція здійснення скайп-зв'язку для подання звернення до органів виконавчої влади через урядову «гарячу лінію», використовуючи жестову мову

    Урядовий контактний центр приймає звернення від осіб з порушенням слуху, використовуючи жестову мову Урядовий контактний центр приймає звернення від осіб з порушенням слуху, використовуючи жестову мову