• In English
  • Українці можуть захистити свої споживацькі права за допомогою чат-боту Держпродспоживслужби

    Українці можуть захистити свої споживацькі права за допомогою чат-боту Держпродспоживслужби. Тепер ознайомитися з тим, як користуватися чат-ботом, можна переглянувши відеоінструкцію.

    Відео створено за фінансової підтримки Європейського Союзу в рамках Проекту ЄС EU4SaferFood

    Чат-бот доступний у додатку Telegram за посиланням: @derzhspozhivsluzhba_bot. Для того, щоб відправити звернення, необхідно обрати його тип (заява, скарга, пропозиція), вказати ім’я, адресу, телефон та детально описати проблему, зазначивши назву й адресу компанії. До заяви можна додавати фото або документи. Держпродспоживслужба обов’язково відреагує.

    Відеоінструкція доступна на YouTube-каналі Держпродспоживслужби: https://www.youtube.com/watch?v=IKupgfz-qL0 або на сторінці Служби в Facebook.

    «Чат-бот є зручним інструментом комунікації між Службою та споживачем, тому, сподіваюся, українці будуть активніше використовувати його для захисту своїх прав. Це один, але не єдиний діджитал-компонент, над яким ми сьогодні працюємо для того, щоб кожен споживач швидко та зручно міг захистити свої права. Так, сьогодні триває робота над проектом Е-споживач, котрий матиме широкий функціонал та можливості», - розповіла Голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька.

    Раніше Владислава Магалецька наголошувала, що діджиталізація є одним з ключових напрямків реформування Держпродспоживслужби