• In English
  • Україна експортуватиме м'ясні напівфабрикати до Чорногорії

    Компетентні органи України та Чорногорії погодили форму сертифіката на експорт з України м'ясних напівфабрикатів, призначених для споживання людиною. Погодження сертифікату стало результатом роботи, проведеної дипломатами Міністерства закордонних справ України та фахівцями Держпродспоживслужби з колегами з Чорногорії.

    «Для того, щоб бути сильною, Україна потребує збільшення експорту товарів та послуг, зростання валютних надходжень та сплачених податків до державного бюджету. Українські дипломати спільно з Держпродспоживслужбою продовжують працювати над тим, щоб знімати перепони на шляху українських товарів за кордон», – заявив Міністр закордонних справ України Дмитро Кулеба.

    «Україна тісно співпрацює з Чорногорією за багатьма товарними позиціями. З початку року їх перелік розширився на деякі м'ясні продукти та напівфабрикати. Це означає, що українські виробники отримали додаткові можливості для зростання», – зазначила Голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька.

    Раніше між країнами були погоджені форми сертифікатів на експорт з України до Чорногорії молочних продуктів, меду, м'яса птиці та яєць. Ознайомитися з формами сертифікатів можна на веб-порталі Держпродспоживслужби в розділі «Міжнародне співробітництво» – «Ветеринарія та безпечність» – «Сертифікати на експорт з України».

    Нагадаємо, у 2021 році МЗС і Держпродспоживслужба відкрили або відновили доступ на іноземні ринки для 81 групи українських товарів у 21 країні світу.

    Довідково 

    Міністерство закордонних справ України та Держпродспоживслужба спільно працюють над відкриттям нових ринків для українського експорту, надаючи підтримку виробникам та усуваючи технічні перешкоди в торгівлі, а також забезпечуючи державні гарантії щодо дотримання вимог країн-партнерів.

    Рада експортерів та інвесторів при МЗС України (РЕІ) – платформа для українського та іноземного бізнесу, державних органів щодо залучення інвестицій, пошуку партнерів, поширення інформаційно-промоційних ресурсів, зокрема популяризації вітчизняного туристичного потенціалу.