Уряд на своєму засіданні 27 грудня вніс зміни до Положення про централізований банк даних з проблем інвалідності, із дорученням доопрацювати нормативний акт у визначений строк відповідно до регламентних вимог з урахуванням результатів обговорення.
Цю ініціативу Уряду спрямовано на врегулювання питань ведення та функціонування централізованого банку даних з проблем інвалідності. Зокрема, у затвердженому цією постановою Кабінету Міністрів України Положенні визначено функції держателя (Мінсоцполітики), адміністратора (державне підприємство „Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики України”) і користувачів банку даних центрального та місцевого рівнів і відомості, що вносяться до банку даних, а також механізми обміну інформацією між користувачами банку даних, зв’язку між ними та використання засобів захисту інформації.