• In English
  • У січні 2018 року фахівці Держгеокадастру Кіровоградщини прийняли до опрацювання 817 проектів землеустрою з інших областей

    Упродовж січня поточного року в рамках реалізації пілотного проекту із запровадження принципу екстериторіальності погодження проектів землеустрою щодо відведення земельної ділянки, до органів Держгеокадастру Кіровоградської області надійшло на погодження з інших областей 817 проектів землеустрою. Станом на сьогодні експертами опрацьовано 682 проекти, з яких 548 робіт отримали позитивний висновок, 134 – негативний, ще 135 примірників землевпорядної документації знаходяться на розгляді експертів.

    Спеціалістами відділів Держгеокадастру в районах Кіровоградської області направлено на погодження до інших областей 911 проектів землеустрою, з них опрацьовано 745 проектів, з яких 497 проектів отримали позитивний висновок, 248 – негативний, ще 166 робіт знаходяться на розгляді.

    У Кіровоградській області кількість працівників територіальних органів, які отримали статус експерта становить 23 особи.

    Довідково

    Постановою Кабінету Міністрів України від 31 серпня 2016 року № 580 «Деякі питання реалізації пілотного проекту із запровадження принципу екстериторіальності погодження проектів землеустрою щодо відведення земельної ділянки територіальними органами Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру» затверджено тимчасовий порядок взаємодії між територіальними органами державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру на період реалізації пілотного проекту із запровадження принципу екстериторіальності погодження проектів землеустрою щодо відведення земельної ділянки територіальними органами Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру під час погодження проектів землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

    Розгляд та погодження або відмова у погодженні проектів землеустрою здійснюється працівниками територіальних органів Держгеокадастру, які вибрані за принципом випадковості системою електронного документообігу Держгеокадастру.