8 квітня Мінмолодьспорту спільно з Міносвіти, CSR Ukraine та Центром «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності» презентували результати проекту про свідомий вибір професії у школі – «Карта професій» – за 2018 рік.
«Ми всі знайомі з проблематикою профорієнтації молоді. Добре знаємо, який відсоток молодих людей виїздить за кордон. Налагодження консолідованих зусиль на рівні Міністерств у співпраці з громадськістю та приватними компаніями дасть змогу українській молоді обрати ту роботу, яка є актуальною і ближчою їй», – зауважив заступник Міністра молоді та спорту Микола Даневич на початку прес-конференції, що проходила в ІА «Укрінформ».
Як свідчать підсумки соціологічного дослідження «Молодь України-2018», 50% молоді працюють не за фахом, а майже третина молоді має бажання змінити професію. Тож є потреба у проведенні якісної профорієнтаційної роботи серед молоді, починаючи зі школи.
Планом пріоритетних дій Уряду на 2019 рік передбачено завдання Мінмолодьспорту у співпраці з МОН, Мінсоцполітики, Державною службою зайнятості та центром «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності» стосовно поширення інформації серед молоді про наявні в Україні можливості з метою її ефективного працевлаштування (профорієнтаційні тести, різні професії тощо).
Для здійснення ефективної роботи у цьому напрямі потрібно враховувати потреби ринку. З цією метою Мінмолодьспорту разом з Центром «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності» та Фондом народонаселення ООН в Україні у 2016 році запровадили ініціативу Пакт заради молоді-2020. Так, станом на сьогодні компанії-підписанти Пакту створили 596 нових партнерств між бізнесом та освітнім сектором.
За словами координатор Career Hub, CSR Ukraine Тараса Деркача, «Бесіди про кар’єру» є досить популярними серед школярів та викликають в них жвавий інтерес. Він представив присутнім результати проекту «Карта професій», у межах якого пілотні проекти школи вже проводять заняття і тематичні заходи для понад 10 тис. учнів За три роки існування проекту «Карта професій» були презентовані буклети з п’яти професійних сфер, до роботи над якими долучились 16 компаній-партнерів. Окрім того, вже розроблено майданчик, де компанії та школи можуть знаходити одне одного для спільних профорієнтаційних заходів.