• In English
  • Стати email-маркетологом: новий освітній серіал від Мінцифри та SendPulse
    Міністерство цифрової трансформації України, опубліковано 08 серпня 2023 року о 17:39

    Представники малого й середнього бізнесу вважають, що саме email-маркетинг забезпечить найвищу рентабельність інвестицій під час економічного спаду у 2023 році. Такі результати дослідження Mailjet. Водночас, згідно з опитуванням Sopro, 59% маркетологів погодилися: для залучення потенційних клієнтів email-маркетинг удвічі ефективніший, ніж реклама в соцмережах.

    Інструменти email-маркетингу допомагають підтримувати «теплий контакт» з клієнтом та постійно збільшувати прибуток бізнесу. Тому ця професія затребувана на ринку праці.

    Мінцифри разом з платформою автоматизації маркетингу SendPulse створили освітній серіал для кожного, хто хоче спробувати себе в ролі email-маркетолога.

    Під час перегляду серіалу дізнаєтеся:
    з чого почати шлях в email-маркетингу;

    • як аналізувати ключові показники ефективності;
    • як виглядає «анатомія» грамотного листа;
    • як створювати якісні розсилки;
    • що таке ланцюжки тригерів в email-маркетингу;
    • якою має бути успішна email-стратегія;
    • як знайти першу роботу у сфері.

    Практичною експертизою в серіалі ділиться Chief Marketing Officer у SendPulse Аліна Дикуха.

    Переглянути освітній серіал можна за посиланням: https://osvita.diia.gov.ua/courses/email-marketing

    Крім того, ви можете пройти онлайн-симулятор та дізнатися, як минає типовий робочий день email-маркетолога. Зробити це можна за посиланням: https://osvita.diia.gov.ua/simulators/email-marketing-simulator

    Освітній серіал створено з ініціативи Мінцифри для платформи Дія.Освіта за підтримки Google.org, Фонду Східна Європа за сприяння SendPulse.