• In English
  • Щоб захищати права громадян, треба навчитися комунікувати з кожним із них, - Володимир Лапа

    Фахівці Держпродспоживслужби покликані захищати права споживача. Але для того, аби виконувати ці функції на належному рівні, потрібно переходити на відповідний рівень комунікації з респодентами. На цьому наголосив Голова Державної служб України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів Володимир Лапа під час робочої поїздки на Черкащину.

    «Кожен із нас має навчитися поставити себе на місце громадянина, який до нас звернувся. Якщо ми досягнемо такого рівня роботи, то бюрократичні відписки і формальне відношення до проблеми поступиться швидкому і професійному реагуванню на запит», - наголосив Володимир Лапа.

    На думку Голови Держпродспоживслужби, це призведе до зростання довіри і поваги до роботи Служби.