• In English
  • Сергій Шкарлет: МОН прагне створити якісне інклюзивне освітнє середовище для розвитку здобувачів освіти з урахуванням їхніх потреб і можливостей
    Міністерство освіти і науки України, опубліковано 05 січня 2021 року о 19:48

    МОН прагне створити якісне інклюзивне освітнє середовище для розвитку здобувачів освіти з урахуванням їхніх потреб і можливостей. На цьому наголосив Міністр освіти і науки України Сергій Шкарлет у своєму Telegram-каналі.

    «З початку 2020/2021 н.р. в інклюзивних класах почали навчатися 25 078 учнів. Ця кількість майже в 10 разів перевищує дані п’ятирічної давнини. Загалом у школах створено 18 687 інклюзивних класів. Цього навчального року майже 43% від загальної кількості шкіл організували інклюзивне навчання. Тобто майже кожна друга школа в Україні навчає дітей з особливими освітніми потребами. Звичайно, цей показник має сягати 100%, і ми рухаємося в цьому напрямку», - поінформував Міністр.

    За його словами, для проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини та надання  допомоги в навчанні дітям з ООП в Україні працює мережа інклюзивно-ресурсних центрів,  яких на початок 2021 року створено 635.

    «Наприкінці минулого року команда МОН вдосконалила портал ircenter.gov.ua, на якому можна онлайн обрати найближчий ІРЦ, зареєструватись і прийти на прийом у зазначений час, без очікування в чергах. Портал також має зручний мобільний застосунок, доступний на PlayMarket і AppStore. Із відеопрезентацією та текстовими інструкціями можна ознайомитися тут», - зазначив Сергій Шкарлет.

    Міністр підкреслив, що інклюзивна освіта, насамперед, має забезпечувати право дітей на реалізацію рівних можливостей. Тож команда МОН продовжує працювати над цим завданням.

    Нагадаємо, МОН презентувало досягнення інклюзивної освіти у 2020 році.