Синергія між всіма управліннями Державної служби якості освіти в областях дозволить забезпечити максимальну підтримку закладам освіти, директорам шкіл, засновникам. Об’єднавши свої сили, впевнений – ми розбудуємо ефективну систему забезпечення якості освіти. Про це заявив голова Державної служби якості освіти України Руслан Гурак під час семінару «Розбудова системи забезпечення якості освіти в Україні: виклики та перспективи» у м. Києві.
У дводенному семінарі, який відбувся 7 - 8 серпня, участь взяли Міністр освіти і науки Лілія Гриневич, заступник Надзвичайного і Повноважного Посла Чеської Республіки в Україні Зденка Цаісова, заступник головного шкільного інспектора Чеської Республіки Ондржей Андрис, а також представники територіальних органів Держслужби якості освіти України.
З вітальним словом виступила Лілія Гриневич, яка підкреслила, що сформувати довіру суспільства до закладів освіти, органів управління освітою та підвищити рівень навчання у школі можливо і для цього необхідно впроваджувати систему забезпечення якості освіти.
Крім того, учасники мали змогу ознайомитися з системою освіти Чехії, зокрема, шляхами оцінювання її якості. Детально про зовнішнє та внутрішнє оцінювання, критерії оцінювання умов, перебігу і результати навчання розповів Ондржей Андрис. Він презентував модель «якісної школи», складовими якої є:
- концепція школи;
- керівництво школи;
- якість педагогів;
- навчання;
- результати навчання;
- підтримка учнів у навчанні.
Також представники регіональних управлінь Служби пройшли тренінг «Навики побудови ефективної команди» від Академії ДТЕК, прослухали курс «Формування гнучких навичок у державних службовців як запорука успіху» та практично попрацювали в групах з кейсами «ProZorro: від волонтерської ініціативи до найважливішої державної реформи», «ProZorro: як зробити з досвіду інструменти?».
Захід організовано в рамках проекту «Розвиток системи оцінювання якості освіти в Україні», який реалізується за співпраці між Державною службою якості освіти України, Асоціацією з міжнародних питань, Чеською шкільною інспекцією і за підтримки Чеської агенції розвитку.