• In English
  • Підвищення екологічної свідомості українців: Міндовкілля разом із рекламними агенціями і медіа провели 3 інформаційні кампанії
    Міністерство екології та природних ресурсів України, опубліковано 07 вересня 2021 року о 10:49

    Міністр захисту довкілля та природних ресурсів України Роман Абрамовський провів зустріч із командами, що у співпраці із Міністерством реалізували три масштабні просвітницькі проекти.

    «Екологічна політика – це не тільки про закони, підзаконні акти та накази. Це, насамперед, про формування екологічної свідомості громадян. На це впливає ряд чинників, зокрема просвітницька робота, популяризація екологічних звичок. Міністерство постійно фокусується на цьому, однак вперше отримало таку потужну підтримку від професіоналів, які знають як привернути увагу суспільства до питань захисту довкілля. Впевнений, що результату можна досягти лише одночасно впроваджуючи якісну дієву регуляцію і формуючи свідомість громадян», - відзначив Роман Абрамовський.

    Цього року Міндовкілля разом з партнерами реалізували три інформаційні кампанії:

    • спільно з рекламними агенціями Amplifi Ukraine та Isobar Ukraine проект «Нам цим дихати» https://cutt.ly/pWYiujX. Проект був спрямований на поширення серед людей знання про шкоду, яку завдає довкіллю й оточуючим спалювання сухої рослинності та її рештків. Адже усталена практика спалювати траву та листя насправді не має нічого спільного із безпекою. Натомість є більш екологічна альтернатива, наприклад, компостування.
    • із телеканалом «ПЛЮСПЛЮС», що входить до групи 1+1 media, інформаційну кампанію «Пакет не потрібен». Головна мета кампанії – привернути увагу громадян до необхідності скорочення обсягів використання одноразових пластикових пакетів у побуті. У рамках співпраці цієї весни знайомі дітям герої мультфільмів «ЕКО ПЛЮСПЛЮС» по всій країні нагадували про шкоду таких пакетів для довкілля та чому краще використовувати альтернативи.
    • спільно із комунікаційною групою Twiga Ukraine проект «Розриваю стосунки із пластиковим пакетом»https://cutt.ly/dWYznMz - флешмоб, який спровокував потужну хвилю розлучень у мережі.

    Роман Абрамовський подякував компаніям за їх соціально відповідальну позицію та допомогу.

    Міністр також анонсував, що наступним кроком стане «розрив стосунків із одноразовими пластиковими виробами» та запросив команди долучатися до інформаційно-просвітницьких заходів із зазначеної тематики.