• In English
  • Освіта в умовах пандемії COVID-19: Сергій Шкарлет взяв участь у глобальній зустрічі ЮНЕСКО з освіти
    Міністерство освіти і науки України, опубліковано 13 липня 2021 року о 21:22

    Сьогодні, 13 липня 2021 року, Міністр освіти і науки України Сергій Шкарлет взяв участь у Міністерському сегменті Глобальної зустрічі ЮНЕСКО з питань освіти.
    Глобальна зустріч з освіти 2021 року проходила в прямому ефірі, де брали участь міністри освіти, вищі посадові особи установ ООН, міжнародних та регіональних організацій, інші партнери з розвитку, представники педагогічної професії, громадських організацій, приватного сектору, студенти.
    Міністерський круглий стіл у межах заходу був присвячений таким питанням:
    - глобальний механізм співпраці у сфері освіти;
    - обмін досвідом з подолання наслідків COVID-19 для систем освіти та використання цих інструментів для досягнення Цілі сталого розвитку 4;
    - презентація спільного звіту ЮНЕСКО, ЮНІСЕФ, Світового банку та ОЕСР за підсумками глобального опитування про відповіді національних систем освіти на закриття шкіл під час пандемії COVID-19.
    «Пандемія COVID-19 значно вплинула на освітній сектор України. Після закриття шкіл у березні 2020 року основною проблемою було забезпечити безперервність навчання та створити умови для якісного дистанційного та змішаного навчання. Ми зіткнулися з багатьма викликами, але спільними зусиллями державної влади, органів місцевого самоврядування, освітян і науковців нам вдається долати труднощі, забезпечувати стабільне функціонування системи освіти та її безперервний розвиток», – наголосив Сергій Шкарлет.
    Водночас пандемія сприяла розвитку освітньої галузі:
    - дистанційне навчання мотивувало вчителів удосконалювати свої цифрові навички;
    - керівники закладів освіти отримали цінний досвід адаптації освітнього процесу до нової реальності й створення безпечних умов для вчителів та учнів;
    - українська освіта отримала шанс подолати наявний цифровий розрив.
    «Сьогодні Уряд України спрямовує максимум зусиль для розв'язання проблем, спричинених пандемією», – підкреслив Сергій Шкарлет.
    Зокрема, у період карантину було реалізовано низку заходів:
    - у квітні 2020 року запрацювала Всеукраїнська школа онлайн у форматі телевізійних уроків для учнів початкової та середньої школи;
    - у грудні 2020 року ВШО була трансформована в національну онлайн-платформу для дистанційного та змішаного навчання;
    - у серпні 2020 року було запущено онлайн-курс дистанційного та змішаного навчання для вчителів та керівників шкіл;
    - після повторного відкриття шкіл у вересні 2020 року всім вчителям було рекомендовано провести коригувальні заняття;
    - закладам профтехосвіти та університетам були надані рекомендації щодо дистанційного та змішаного навчання;
    - значні інвестиції передбачено в державному бюджеті на 2021 рік для проведення широкосмугового Інтернету в сільській місцевості та придбання комп’ютерного обладнання для вчителів.
    Нагадаємо, МОН працює над розвитком інноваційної діяльності.