Вчора, 30 вересня, під час свого чергового засідання, Комісія з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації запрацювала в оновленому складі. Про це повідомила заступник Міністра юстиції з питань державної реєстрації Ольга Оніщук.
«Ми перезавантажуємо роботу Комісії для напрацювання сталої практики, єдиних підходів до розгляду скарг, що сприятиме ефективному захисту прав юридичних та фізичних осіб. Наша мета – захистити бізнес та нерухоме майно від рейдерських захоплень, які відбуваються шляхом здійснення незаконних реєстраційних дій в державних реєстрах», – зазначила Ольга Оніщук.
Серед членів Комісії відтепер:
- Власюк Владислав, директор Департаменту державної реєстрації та нотаріату – голова Комісії,
- Володкович Володимир, головний спеціаліст відділу забезпечення діяльності Комісії Управління розгляду звернень та забезпечення діяльності Комісії – заступник голови Комісії,
- Дробоцький Роман, заступник директора Департаменту державної реєстрації та нотаріату – секретар Комісії;
- Колотілов Олександр, головний спеціаліст відділу організації нотаріальної діяльності та фінансового моніторингу Управління з питань нотаріату Департаменту державної реєстрації та нотаріату – член Комісії;
- Лещенко Анатолій, заступник директора Департаменту – начальник Управління нормативно-правового забезпечення державної реєстрації Департаменту приватного права – член Комісії;
- Лугченко Андрій, головний спеціаліст відділу забезпечення діяльності Комісії Управління розгляду звернень та забезпечення діяльності Комісії – член Комісії;
- Оніщук Ольга, заступник Міністра юстиції з питань державної реєстрації
– член Комісії;
- Степанова Наталя, заступник начальника відділу забезпечення діяльності Комісії Управління розгляду звернень та забезпечення діяльності Комісії – член Комісії;
- Чуловська Наталія, головний спеціаліст відділу забезпечення діяльності Комісії Управління розгляду звернень та забезпечення діяльності Комісії – член Комісії.