25 лютого Олександр Кубраков прозвітував про діяльність та реалізовані Державним агентством автомобільних доріг України проекти у 2019 році. Участь у заході взяли представники громадських організацій, експерти дорожньої галузі та ЗМІ.
«Наша мета — проаналізувати попередній досвід, виокремити успішні рішення та проблемні епізоди, зробити висновки — і з цим досвідом ефективно реалізувати плани на 2020 рік», — зазначив Голова Укравтодору Олександр Кубраков.
Під час звіту були презентовані основні результати діяльності Укравтодору за 2019 рік: ремонтно-будівельні роботи на дорогах державного значення, дрібний ремонт та експлуатаційне утримання доріг, співпраця з міжнародними фінансовими інституціями.
Олександр Кубраков очолює Укравтодор з 19 листопада 2019 року. За цей період найбільшим викликом та досягненням було успішне закриття фінансового року та належне планування робіт на 2020 рік.
В 2019 році в експлуатацію було введено 847 км доріг, загальною вартістю 21 млрд грн.
Основні об’єкти ремонтів 2019 року
Із запланованих бюджетних програм майже всі виконані більше, ніж на 90 %:
Нова управлінська політика
Керівний склад регіональних служб Укравтодору змінено на 70 %. Олександр Кубраков налосив: «Ми віримо в те, що жорсткі кадрові зміни дозволять суттєво знизити рівень корупції. Наш кадровий пріоритет — досвідчені менеджери, які мають успішний досвід управління великими проектами і розуміють, як оптимізувати роботу та вивести підприємство на стабільний розвиток».
Нові підходи до якості оцінювання ремонтних робіт
Укравтодор почав залучати міжнародні компанії до оцінки якості ремонтних робіт. Так, наприклад, у грудні минулого року на автодорозі Н-08 Запоріжжя — Маріуполь провела незалежну оцінку робіт австрійська компанія «IC CONSULENTEN». Вона проаналізувала документацію, бізнес-процеси та надала рекомендації для підвищення якості ремонтних і будівельних робіт у майбутньому.
Впровадження системи зважування в русі (WIM)
У 2019 році, у рамках Пілотного проекту з впровадження системи зважування в русі (WIM) було встановлено 3 комплекси WIM у Київській області. Перші результати роботи майданчиків було презентовано у грудні. Так, Олександр Кубраков розповів, що у середньому порушники перевищують допустимі габаритно-вагові норми у 1,5 рази. Ціна таких дій — збільшення руйнівного впливу на дорогу в 10 і більше разів.
«Ми поширюватимемо систему зважування в русі (WIM) на всю мережу доріг. У 2020-у їх буде в кілька разів більше. Мета — встановити такі системи на всій мережі українських доріг. І зберегти наші шляхи», — підсумував Олександр Кубраков.