• In English
  • Монетизовані субсидії у березні отримали 3,4 млн домогосподарств, – Мінсоцполітики
    Департамент інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів України, опубліковано 26 березня 2019 року о 14:43

    Монетизовані субсидії для оплати житлово-комунальних послуг у березні отримали 3,4 млн домогосподарств, а загальна сума виплат склала 5,7 млрд грн. Про це повідомив Міністр соціальної політики України Андрій Рева.

    Програма субсидій в Україні діє як ефективний спосіб допомоги вразливим верствам населення. Як неодноразово заявляв Прем'єр-міністр України Володимир Гройсман, Уряд захищав і продовжить захищати людей, які через різні життєві обставини не можуть оплатити комірне, а заразом Уряд впроваджує політику ефективного споживання ресурсів. Так, у 2017 році за ініціативи Кабінету Міністрів запроваджено механізм стимулювання економії газу та електроенергії протягом опалювального сезону. У 2018 році такий стимул склав у грошовому вимірі близько 700 грн. Кількість домогосподарств, які отримали кошти, становила 1,3 млн.

    Нинішня повна монетизація субсидій стала логічним продовженням системних кроків Уряду щодо реформування сфери ЖКГ, енергетики та соціальної сфери, а також досягнення енергоефективності та енергонезалежності. Зекономлені завдяки ефективному споживанню ресурсів гроші залишатимуться у споживачів. І такий принцип працюватиме на постійній основі.

    Як зазначив Андрій Рева, система монетизації запрацювала без збоїв, і зараз напрацьовується інструментарій для контролю за реальною оплатою комунальних послуг монетизованими коштами.

    «У нас буде інструментарій для контролю за процесом оплати комунальних послуг. З одного боку, а з іншого – якщо людина зекономила, це власні кошти, – сказав Андрій Рева. – Панічних заяв від надавачів послуг – щодо боргів, приміром, у нас немає. Але ми не будемо накопичувати борги».

    Міністр наголосив, що сам механізм монетизації буде стимулювати розвиток ринкових відносин у сфері ЖКГ та відповідальності – за ефективне використання ресурсів, за якість ресурсу та чесні нарахування за спожите. «Якщо споживач сплачує повну вартість послуги, то він має право вимагати, аби гаряча вода, наприклад, була справді гарячою, а не ледь теплою», – додав Андрій Рева.

    ІНФОГРАФІКА Індексація пенсій у 2019 році та інші соціальні ініціативи Уряду

    Монетизовані субсидії у березні отримали 3,4 млн домогосподарств, – Мінсоцполітики