• In English
  • МОН підготувало посібник з організації дистанційного навчання у молодшій, основній та старшій школі
    Міністерство освіти і науки України, опубліковано 08 травня 2020 року о 18:31

    Огляд основних інструментів для організації дистанційного навчання, рекомендації щодо того, як скласти розклад, налаштувати режим роботи вчителів та зворотній зв’язок з учнями, а також про особливості оцінювання та контролю під час карантину – з цими та іншими рекомендаціями  корисними для організації дистанційного навчання у молодшій, основній та старшій школі можна ознайомитися у посібнику. Його підготували Міністерство освіти і науки та ГО “Смарт освіта”.  

    “Цей посібник – відповідь на пандемію коронавірусу і вимушений карантин в українських школах. Наші діти вже майже 2 місяці не мають змоги відвідувати школи, а вчителі прискорено опановують технології та підходи дистанційного навчання. Цей період став викликом, але й хорошим досвідом для наших освітян. У посібнику ми узагальнили найкращі практики, які можуть стати корисними для педагогів. Ми впевнені, що рекомендації наших методисток, а також досвід багатьох учителів-практиків не лише будуть корисними для дистанційного закінчення 2019/2020 навчального року, а й стануть джерелом цікавих ідей для очного навчання”, – зазначає співзасновниця ГО “Смарт освіта” Іванна Коберник.

    Наразі Міністерство освіти і науки України працює над оновленням Положення про дистанційне навчання. Досвід карантину, спричиненого епідемією коронавірусної інфекції (COVID-19), має лягти в основу нового документа.

    Посібник складається з двох частин:

    загальних принципів та інструментів дистанційного навчання;

    методичних рекомендацій з дистанційного навчання для школярів різного віку - початкової, основної та старшої школи.

    У першій частині вчителі знайдуть докладний огляд основних принципів дистанційного навчання, поширених вебресурсів. Також у посібнику є докладний опис інструментів для організації дистанційного навчання – використання відеоресурсів, онлайн-дошок, тестів та інструментів оцінювання.

    У другій частині посібника йдеться про налаштування різних режимів організації дистанційного навчання, розміщено поради щодо того, як сформувати розклад та графік роботи вчителя, а також організувати навчання дітей з особливими освітніми потребами.

    Посібник було підготовлено за підтримки Міжнародного фонду “Відродження”.