• In English
  • МОН готується опрацьовувати питання підвищення стипендій учнів закладів професійної освіти та престижу праці педагогів
    Міністерство освіти і науки України, опубліковано 31 березня 2021 року о 17:24

    Заплановано опрацювання питання підвищення стипендій учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти та престижу праці педагогів. Президент підписав відповідний Указ №130/2021 «Про пріоритетні заходи щодо розвитку професійної (професійно-технічної) освіти».

    "Питанню реформування професійної (професійно-технічної) освіти наразі надається вкрай важливе значення. Президент України Володимир Зеленський своїм Указом визначив пріоритетні заходи щодо вдосконалення цієї ланки освіти. Також створюється Рада з питань розвитку професійно-технічної освіти", – наголосив Міністр освіти і науки України Сергій Шкарлет.

    Він розповів, що Указом передбачено низку завдань Уряду, Міністерству освіти і науки України та місцевим органам влади для вдосконалення системи професійної (професійно-технічної) освіти України з урахуванням найкращих міжнародних стандартів і практик, сучасних та перспективних потреб ринку праці.

    "Також буде опрацьовано питання щодо збільшення розміру стипендіального забезпечення учнів закладів профтехосвіти", – повідомив Сергій Шкарлет.

    Окрім того, відповідно до Указу, має відбутись оновлення програм підвищення кваліфікації для викладачів, педагогів професійного навчання, майстрів виробничого навчання таких закладів освіти, а також підвищення престижності їхньої праці, зокрема шляхом запровадження мотиваційних фінансових інструментів оплати праці.

    Міністр додав, що МОН вже працює над питаннями розвитку профосвіти. Зокрема, напрацьовано Стратегію розвитку професійно-технічної освіти. Спільно з депутатами Комітету з питань освіти, науки та інновацій розпочато роботу над новим законопроектом "Про професійну освіту". На нього галузь чекає вже багато років.

    "Упевнений, що за підтримки Президента України, керівництва Уряду та Верховної Ради ми зможемо напрацювати та запровадити необхідні законодавчі механізми для того, щоб професійна освіта вийшла на новий рівень", – наголосив Сергій Шкарлет.

    Нагадаємо, модернізація профосвіти – це довгий та складний процес, куди мають бути залучені всі ключові гравці: бізнес, суспільство, державні інституції.