25 травня у Києві зібрались представники народних художніх промислів, рекламних та PR-агентств, а також урядовці й галузеві експерти для напрацювання плану заходів промоції народних художніх промислів в Україні та за кордоном. Адже інтерес до всього українського на міжнародній арені значно зріс, і саме час правильно представляти українські унікальні вміння всьому світу.
Стратегічна сесія буде проходити протягом 2-х днів та відбувається на замовлення МКІП за допомогою проекту міжнародної технічної допомоги «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe).
«Ми чекаємо від вас доручень. Ваші напрацювання будуть покладені в основу того, що ми будемо робити. Бо, як би це парадоксально не звучало, але війна відкриває перед народними художніми промислами та креативними індустріями вікно можливостей. Мова йде про можливості нашого експорту, зростання продажів в України й створення промоційних майданчиків як за кордоном, так і всередині країни. Не мені вам пояснювати, що інтерес до країни сильно зріс. Особливо, коли мова йде про сучасні тренди. Вони йдуть в бік від промислового виробництва до креативних індустрій, зокрема ручна робота буде користуватися більшим попитом. Ми маємо не тільки багату історію, а й легендарну продукцію, натуральні матеріали й напрацювання. Я б дуже просив, щоб ви скористалися цією можливістю й дали нам доручення, а ми всіляко спробуємо допомогли вам у цій роботі. Ми зацікавлені й бачимо інтерес з боку наших міжнародних партнерів», – сказав Міністр культури та інформаційної політики України Олександр Ткаченко.
Метою такої стратегічної сесії є: розробка заходів промоції народних художніх промислів в Україні та за кордоном, а також визначити зміст, цільові групи та інструменти реалізації промоційних заходів для 4-х пілотних видів НХП (косівська кераміка, писанкарство, решетилівська вишивка та гутництво) в Україні та за кордоном для подальшого впровадження. Все це на основі людиноцентричного підходу до планування результатів політик.
Більше читайте на сайті МКІП.