• In English
  • Мінветеранів організувало професійне навчання для працівників Урядового контактного центру
    Міністерство у справах ветеранів України, опубліковано 16 квітня 2021 року о 17:54

    Міністерство у справах ветеранів України в рамках створення спеціалізованого кол-центру для захисників України провело професійне навчання працівників Урядової «гарячої лінії», які надаватимуть оперативні та фахові консультації ветеранам АТО/ООС та членам їх сімей.

    Наразі до Урядового кол-центру звертаються багато учасників бойових дій, які брали участь в захисті незалежності та територіальної цілісності України, осіб з інвалідністю та представників ветеранських громадських організацій з питаннями, які часто потребують більш детального вивчення для надання розгорнутих відповідей.

    Як зазначила Міністр у справах ветеранів Юлія Лапутіна, до навчання працівників Урядової «гарячої лінії» Мінветеранів залучило керівників та спеціалістів профільних самостійних структурних підрозділів Міністерства. Вони консультували з профільних напрямів, навчали операторів кваліфіковано опрацювати звернення, надавати допомогу та додаткові роз’яснення з питань соцзахисту, працевлаштування, медичної, санаторно-курортної реабілітації, психологічної, правової підтримки.

    «Наших захисників та членів їх сімей хвилюють питання соцзахисту, працевлаштування, медичної, санаторно-курортної реабілітації, психологічної, питання житла та виділення земельних ділянок для ветеранів, отримання статусу УБД. Надання кваліфікованих відповідей на переважну більшість з них потребують додаткових спеціальних знань від операторів кол-центру. Тому Мінветеранів наразі залучило своїх спеціалістів до навчання працівників Урядового контакт-центру задля оперативного та якісного реагування на звернення громадян», - наголосила Юлія Лапутіна.

    Нагадаємо, що Мінветеранів розпочало роботу над створенням спеціалізованого кол-центру. Новий сервіс буде створено для надання захисникам України оперативних і фахових консультацій з питань соцзахисту, працевлаштування, медичної, санаторно-курортної реабілітації, психологічної, правової підтримки. Кол-центр працюватиме на платформі Урядової «гарячої лінії» і матиме єдиний телефонний номер для всіх регіонів України.

    Нагадуємо, телефон прямої Урядової «гарячої лінії» - 15-45.