• In English
  • Мін'юст: Запроваджено електронну систему обліку скарг
    Міністерство юстиції України, опубліковано 05 жовтня 2023 року о 18:11

    Міністерство юстиції України та Офіс протидії рейдерству реалізували один з наймасштабніших проектів у сфері державної реєстрації.

    «Три роки розробки електронної системи обліку скарг і ось вона доступна для експлуатації. Жодної гривні бюджетного фінансування, виключно допомога міжнародних партнерів», - наголосив керівник Офісу протидії рейдерству Віктор Дубовик.

    Відтепер значно швидше можна отримати відповіді про:

    • Юридичну «чистоту» об’єкта нерухомості, адже система містить інформацію про оскарження до Міністерства юстиції підстав набуття визначеного об’єкта нерухомості;
    • Доброчесність державного реєстратора, бо можна знайти інформацію про застосовані санкції до конкретного державного реєстратора;
    • Юридичне обґрунтування порушень в сфері державної реєстрації при підготовці скарг або позовів до суду.

    Для кого ця система?

    • Для громадян та бізнесу. Бо надає можливість встановити історію та репутацію контрагентів.
    • Для спільноти нотаріусів та державних реєстраторів. Вона надає чіткі відповіді на запитання, чи вбачає законодавство порушення в тих чи інших діях?
    • Для адвокатів. Під час супроводження та представництва інтересів клієнтів у суді та органах державної влади. Реєстрація - це основа права власності.

    Пошук дозволяє отримати інформацію щодо скарг, призначених до розгляду з 18.10.2023.

    Рішення Мін’юсту, прийняті за скаргами, розміщені за посиланням.

    Інформація щодо засідань розміщена за посиланням.