• In English
  • Мінцифри впроваджує цифрову Довідку внутрішньо переміщеної особи
    Міністерство цифрової трансформації України, опубліковано 16 вересня 2020 року о 17:43

    Уряд схвалив постанову, якою запроваджується цифрова довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

    Внутрішньо переміщені особи – це громадяни України, які внаслідок війни на Сході або окупації Криму виїхали зі свого місця постійного проживання. Для того, щоб отримувати державні послуги, їм потрібно мати із собою Довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

    Раніше ця довідка була паперовою. Тепер вона буде доступною і в цифровому вигляді. Довідка відображатиме прізвище, ім’я та по батькові її власника, стать, інформацію про документи, які підтверджують особу, та зареєстроване і фактичне місце проживання.

    «В Україні зареєстровано близько 1,5 млн вимушених переселенців. Вже в жовтні в мобільному застосунку Дія з’явиться цифрова Довідка про взяття на облік  внутрішньо переміщеної особи. Вона відображатиметься разом з іншими цифровими документами», – зазначив Віцепрем’єр-міністр – Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.

    Під час онлайн-брифінгу перший заступник Міністра Олексій Вискуб зазначив, згодом на порталі Дія також з’явиться послуга, що дозволить замовити дану довідку онлайн.

    Довідка для внутрішньо переміщених осіб потрібна для:

    1. Отримання щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг.
    2. Доступ до призначення або відновлення внутрішньо переміщеним особам виплати довічних державних стипендій, усіх видів соціальної допомоги та компенсацій, матеріального забезпечення, надання соціальних послуг, субсидій та пільг, пенсії.
    3. Відновлення чи обмін паспорта громадянина України, вклеювання фотокартки за місцем фактичного проживання.
    4. Забезпечення права на освіту, освітні пільги.
    5. Припинення трудових відносин та взяття на облік у центрі зайнятості у спрощеному порядку.
    6. Участь у житлових програмах.
    7. Спрощений порядок отримання субсидії.
    8. Реалізація виборчого права.
    9. Отримання гуманітарної та благодійної допомоги.
    10.  Всі фінансові операції в банках: відкриття рахунку, кредити, депозити тощо.