• In English
  • Мінцифри: Кількість точок доступу до адмінпослуг зросла на 40%
    Міністерство цифрової трансформації України, опубліковано 29 квітня 2021 року о 20:27

    Мінцифри працює над тим, щоб візит кожного українця за держпослугами був зручним, якісним та швидким — незалежно від того, де він мешкає. За I квартал 2021 року кількість точок доступу до адмінпослуг зросла до 1825. Це на 40% більше, ніж минулого року.

    На сьогодні в Україні працюють 880 ЦНАП, 88 територіальних підрозділів, 838 віддалених робочих місць та 19 мобільних ЦНАП, а також 13 296 працівників, що надають сервіси високої якості.

    “Центри активно відкриваються, а кількість послуг у них збільшується просто шаленими темпами. 4,3 млн адмінпослуг українці отримали за останні 3 місяці. Це не просто на 19% перевищує показник IV кварталу 2020 року, а є значно вищим за квартальні показники 2019 року. Пишаюсь командою адміністраторів, які навчились навіть під час локдауну надавати українцям держпослуги безпечно та людяно“, — зазначила заступник Міністра цифрової трансформації Людмила Рабчинська.

    Найпопулярніші адміністративні послуги за квартал: 

    • реєстрація місця проживання — скористалися 1 085 469 українців;
    • земельні послуги — 484 130;
    • видавання довідки з реєстрації місця проживання — 431 086;
    • довідка про склад сім’ї — 268 480;
    • оформлення паспортних документів — 249 748.

    Крім цього, вже 918 точок мають електронну систему документообігу, що на 201% вище, ніж у I кварталі 2020 року. Завдяки цьому адміністратори працюють швидше та прозоріше, а Україна наближається до режиму “без паперів”. Також за I квартал 216 ЦНАП РДА трансформовані у ЦНАП ОМС, а 313 нових ЦНАП створені при ОМС.