Презентовано нові освітні серіали для публічних службовців. Вони стануть у нагоді як державним службовцям, так і посадовим особам місцевого самоврядування, та допоможуть ефективно реагувати на виклики, пов’язані з війною. Мова йде про побудову ефективної комунікації та механізми з дотримання прав людини. Курси розроблені за ініціативи Національного агентства України з питань державної служби (НАДС), Міністерства цифрової трансформації, національного проекту Дія.Цифрова освіта за підтримки Програми розвитку ООН (ПРООН) в Україні, за фінансування урядів Данії та Німеччини.
«Сьогодні, окрім презентації нових освітніх серіалів, ми обговорюємо виклики воєнного часу. Саме вони стали підґрунтям для розробки наших курсів. За час повномасштабної війни країна зіштовхнулася із втратами, горем та розчаруваннями. Все це наклало відбиток і на щоденну роботу в публічному секторі. Відтак, ми порушуємо питання ролі публічних службовців у реалізації прав громадян. Обговорюємо практичний досвід комунікації на деокупованих територіях - як взаємодіяти в команді та назовні під час кризи», - зазначила Голова Національного агентства України з питань державної служби Наталія Алюшина.
Заступник Міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції Валерія Іонан наголосила на важливості створення освітніх серіалів для держслужбовців, аби вони могли будувати ефективну взаємодію та комунікацію з громадянами. «Разом з командою Національного агентства України з питань державної служби ми розробили освітні серіали на Дія.Цифрова освіта, щоб допомогти держслужбовцям вибудовувати внутрішні комунікаційні стратегії та мати інструменти для розв'язання кризових питань, які виникають у сучасному світі», - розповіла заступник Міністра.
Постійний представник ПРООН в Україні Яко Сільє зауважив, що в умовах війни стійка та ефективна державна служба є вкрай важливою для подолання кризи. «Щодня публічні службовці допомагають мільйонам людей в Україні вирішувати термінові проблеми та вчасно отримувати життєво важливі послуги. Дієва комунікація, в основі якої лежить повага до прав людини, вкрай важлива в умовах війни. Наше ключове завдання – допомогти публічним службовцям залишатися ефективними та високопрофесійними у найскладніших ситуаціях», - наголосив він.
Серіали вже доступні на платформі ДіяЦифроваОсвіта. За результатами перегляду державні службовці та посадові особи місцевого самоврядування зможуть отримати електронні сертифікати 0,1 кредит ЄКТС.
Про що ж освітні серіали?
Освітній курс із кризових комунікацій містить 10 серій тривалістю 6-12 хвилин, які навчають ефективно спілкуватися в умовах кризи, а також піклуватися про себе та близьких;
освітній серіал «Кризові комунікації в управлінні персоналом» створено для HR спеціалістів, які працюють на державній службі. У 6 серіях тривалістю 7-11 хвилин йдеться про те, як побудувати якісні комунікації всередині команди в часи кризи;
онлайн курс «Міжнародне гуманітарне право і забезпечення міжнародних стандартів прав людини під час війни» містить 19 серій тривалістю до 5-10 хвилин, які пояснюють основи міжнародного гуманітарного права та йога вплив на роботу публічної служби.