• In English
  • Голова Держпродспоживслужби переконана, що українці активніше користуватимуться сучасними сервісами

    За два тижні тестового періоду, коли можна звертатися до державних органів через SaveEcoBot, до Держпродспоживслужби надійшла 51 скарга. Абсолютна більшість їх (76%) стосується якості повітря, 8% – шуму, по 6% – відходів та води, 4% – ґрунту. Найбільша кількість скарг (15) надійшла з Київської області. На другому місці знаходиться Харківська область (14 скарг), на третьому – Дніпропетровська область (6 скарг). Також зареєстровані звернення від заявників із Львівської, Миколаївської, Івано-Франківської, Закарпатської, Одеської, Полтавської та Запорізької областей.

    «Питання, які ми отримуємо, дуже важливі і стосуються безпечності довкілля, піклування про здоров’я кожного з нас, - зазначила Голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька. - Ми переконані, що українці ще активніше користуватимуться цим зручним інструментом».

    Кожне звернення фахово розглядається спеціалістами Служби. Якщо вони встановлюють відхилення від норм, то готують приписи на усунення порушень або застосування штрафів.

    SaveEcoBot – це екологічний чат-бот. У лютому було презентовано його оновлений функціонал, через який тепер можна звертатися, зокрема, і до Держпродспоживслужби.

    Раніше Владислава Магалецька заявила, що головною реформою Держпродспоживслужби є її трансформація на сучасний, прозорий та зручний сервіс, що стоятиме на захисті держави, бізнесу та кожного споживача. До сфери відповідальності Держпродспоживслужби відноситься, зокрема, здійснення державного нагляду за дотриманням вимог санітарного законодавства.