З початком опалювального сезону громадянам особливо важливо ретельно перевіряти отримані рахунки за житлово-комунальні послуги.
“З квітня цього року Держпродспоживслужба відновила позапланові перевірки за ціноутворенням на ринку надання житлово-комунальних послуг. За цей період проведено 203 перевірки. Застосовано адміністративно-господарських санкцій на суму 3,18 млн грн. Завдяки проведеній роботі вдалося уникнути обрахування громадян на суму понад 1,3 млн грн”, - зазначив заступник Голови Держпродспоживслужби Андрій Крейтор.
До відповідальності притягнуто 124 посадових особи, на яких накладено штрафних санкцій на суму понад 236 тис. грн. Складено 94 приписи, спрямовані на усунення порушень та приведення тарифів у відповідність до законодавства. Загалом завдяки роботі Держпродспоживслужби до державного бюджету надійшло 3,4 млн грн, а споживачам буде відшкодовано понад 1,6 млн грн за неправомірно застосовані тарифи.
Якщо споживач житлово-комунальних послуг виявить помилку в розрахунках або має сумніви щодо правильності нарахувань, він може звернутися до Держпродспоживслужби.
• Онлайн-форма: заповніть звернення на сайті.
• Електронна пошта: пишіть на econsumer-info@dpss.gov.ua.
• Поштою: надсилайте листи за адресою: вул. Б. Грінченка, 1, м. Київ, 01001.
“Держпродспоживслужба активно співпрацює з місцевими органами влади, щоб запобігти завищенню тарифів. Ми прагнемо забезпечити прозорість розрахунків, адже це гарантує фінансову безпеку споживачів та стабільність ринку”, - підкреслив Андрій Крейтор