• In English
  • Держпродспоживслужба: Незабаром запустять е-споживач, наразі стосовно неякісних товарів та наданих послуг звертатися можна цілодобово на «гарячу лінію»

    Захист прав споживачів – пріоритетний напрямок роботи Держпродспоживслужби. Незабаром планується запуск проекту е-споживач, який дасть можливість українцям подавати скарги онлайн лише за декілька кліків. Крім того, проектом передбачається створення відповідної служби підтримки споживачів.

    Поки ж звернутися до Держпродспоживслужби можна за цілодобовими телефонами: (044)-364-77-80; 050-230-04-28.

    15 березня, у Всесвітній день захисту прав споживачів, Голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька особисто відповідала на дзвінки, які надходили на «гарячу лінію» Служби.

    Звернення, отримані під час спілкування, стосувалися невідповідності у рахунках за спожитий газ, які призвели до формування заборгованості, придбання товарів через інтернет та деяких інших питань.

    «Сьогодні я мала можливість особисто почути проблеми, які турбують українських споживачів, - розповіла Владислава Магалецька. - Ми обов’язково вирішимо ті питання, з якими до нас звернулися. Переконана, якщо ми хочемо жити краще, то перше, що ми повинні зробити, – це навчитися ефективно захищати свої права. Саме із захисту споживацьких прав починається демократія та заможне життя».

    Владислава Магалецька планує регулярно проводити такі чергування на «гарячій лінії» Служби.

    У 2020 році до Держпродспоживслужби надійшло понад 20,9 тисяч пропозицій, звернень, скарг та заяв із питань захисту споживачів. Минулого року українцям повернули 10,2 млн грн за неякісні товари та надані послуги.